• Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija
  • Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija
057 STREAM
  • Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija
  • Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija
057 RADIO STREAM
  • Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija
  • Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija
  • Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija
  • Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija
  • Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija
  • Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija
  • Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija
  • Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija

Skidaju kolesterol bolje nego ijedna tableta

Piše:

057info

10 svibnja, 2013
0
Foto: prirodnodozdravlja-ljekovitobilje.blogspot.com
Foto: prirodnodozdravlja-ljekovitobilje.blogspot.com

Može li konzumacija oraha biti ključ zdravog srca? Novo istraživanje pokazuje da konzumacija šake oraha pruža trenutačnu zaštitu od srčanih bolesti. Redovito uzimanje pružilo bi trajnu zaštitu.

Znanstvenici su uočili značajno poboljšanje razine kolesterola i fleksibilnosti krvnih žila, što pomaže dobrom protoku krvi, samo četiri sata nakon što su ljudi konzumirali orahe ili orahovo ulje.

Istraživanje pokazuje da bi redovita konzumacija dugoročno štitila od kardiovaskularnih bolesti.

‘I samo jedna šaka oraha ili orahovog ulja četiri dana u tjednu može značajno smanjiti rizik od srčanih bolesti’, rekla je dr. Penny Kris-Etherton, profesorica nutricionizma na Penn State Universityju u Pennsylvaniji.

Ova studija je prva identificirala koji dio oraha pruža najveću zdravstvenu korist. I samo jedna konzumacija triju žlica (51 g) orahovog ulja popravlja stanje krvnih žila već nakon četiri sata.

Ulje oraha se pokazalo posebno dobrim za očuvanje funkcije endotelijalnih stanica. Riječ je o stanicama koje oblažu krvne žile i igraju važnu ulogu u njihovoj fleksibilnosti.

Orasi sadrže omega-3 masne kiseline, biljne sterole i vitamin E, a sve navedeno snižava kolesterol i štiti krvne žile.

 

Tagovi: orahsrcezdravlje
Podijeli na FacebookuPodijeli preko WhatsappaPodijeli preko X-a

Komentari se objavljuju u realnom vremenu u trajanju od 24h, te se portal 057info ne može smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Komentari s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.

0 Komentara
Najnoviji
Najstariji Najrelevantniji
Inline Feedbacks
Prikaži Sve Komentare

Najnovije Vijesti

Kultura

Državni arhiv priređuje Okrugli stol „Između redaka: kasnosrednjovjekovni javnobilježnički spisi kao (ne)pouzdano ogledalo stvarnosti“

Piše 057info
prije 8 minuta
0

Povodom obilježavanja Međunarodnog tjedna arhiva Državni arhiv u Zadru u četvrtak, 11. lipnja u 12,00 sati priređuje predstavljanje šestog broja...

Pročitaj VišeDetails
Foto: Zadarska županija
Vijesti

Župan Bilaver nagradio učenike i mentore za uspjehe na državnim natjecanjima

Piše 057info
prije 2 sata
4

Župan Josip Bilaver i zamjenik župana Robertino Dujela danas su u crkvi sv. Nikole u Zadru primili 139 najuspješnijih učenika...

Pročitaj VišeDetails
Foto: Grad Zadar
Vijesti

Bageri došli do Malog Iža i Oliba, stići će i do Velog Iža i Premude

Piše 057info
prije 3 sata
1

Nakon što se potpisao okvirni sporazum sa koncesionarom za održavanje nerazvrstanih cesta na zadarskim otocima, početkom lipnja su započeli radovi...

Pročitaj VišeDetails

Najnovije Vijesti

Kultura

Državni arhiv priređuje Okrugli stol „Između redaka: kasnosrednjovjekovni javnobilježnički spisi kao (ne)pouzdano ogledalo stvarnosti“

prije 8 minuta
Foto: Zadarska županija
Vijesti

Župan Bilaver nagradio učenike i mentore za uspjehe na državnim natjecanjima

prije 2 sata
Foto: Grad Zadar
Vijesti

Bageri došli do Malog Iža i Oliba, stići će i do Velog Iža i Premude

prije 3 sata
  • Najčitanije
  • Najkomentiranije
  • Najnovije
Foto: Pag Portal

Nova teška nesreća na zadarskom području: sudar kampera i auta, troje u bolnici

9 lipnja, 2026

Novi egzodus medicinskih sestara: Glavna sestra Bolnice nudi im stimulaciju za rad na OHPB, dok ih bivša sestra pita na osnovu čega su one diskriminirane u odnosu na liječnike

7 lipnja, 2026
Foto: Čitatelj

Na gradilištu Aglomeracije u Kožinu iskopana tegula iz imperijalne radionice cara Nerona starija od zadarskog Foruma

8 lipnja, 2026

Svečana proslava blagdana sv. Ante u crkvi u kojoj mu je bio posvećen prvi oltar uz blagoslov djece i cvijeća

8 lipnja, 2026

Ribarska inspekcija ima aplikaciju za prijave i Facebook profil na kojem su odmah blokirali bivšeg kolegu Pupića Bakrača

8 lipnja, 2026
Foto: Grad Zadar

Erlić ispunio predizborno obećanje za igralište na Smiljevcu: kvart za djecu i mlade dobit će vrtić i POS stanove

35
Foto: 057 info Ilustracija

Više od trećine četvrtaša zapelo na pisanom zadatku iz Hrvatskog, najbolje riješili Prirodu i društvo, a osmaši Povijest

20
Foto: Pag Portal

Nova teška nesreća na zadarskom području: sudar kampera i auta, troje u bolnici

19

Što sve mladi moraju napraviti da bi za svoje ideje izborili od 400 do 3 tisuće od 20 tisuća € teškog “participativnog proračuna za mlade”

15

Novi egzodus medicinskih sestara: Glavna sestra Bolnice nudi im stimulaciju za rad na OHPB, dok ih bivša sestra pita na osnovu čega su one diskriminirane u odnosu na liječnike

107

Državni arhiv priređuje Okrugli stol „Između redaka: kasnosrednjovjekovni javnobilježnički spisi kao (ne)pouzdano ogledalo stvarnosti“

9 lipnja, 2026
Foto: Zadarska županija

Župan Bilaver nagradio učenike i mentore za uspjehe na državnim natjecanjima

9 lipnja, 2026
Foto: Grad Zadar

Bageri došli do Malog Iža i Oliba, stići će i do Velog Iža i Premude

9 lipnja, 2026

CGO Biljane tek će se testirati ovog ljeta kada bi se na dan dovozilo do 400 tona otpada, ali na jesen je izvjesno da će primati smeće iz Kaštela

9 lipnja, 2026
Foto: ŠC Višnjik

Autobusi, kamioni i radni strojevi moraju s parkirališta na Višnjiku

9 lipnja, 2026

Marketing:

  • 023/ 251-115
  • [email protected]

057info:

  • 023/ 251-115
  • [email protected]
  • Oglašavanje
  • Kontakt
  • Impressum
  • Uvjeti Korištenja
  • Pravila o privatnosti
  • © 057info 2025
Nema Rezultata
Pogledaj Sve Rezultate
  • Naslovna
  • Vijesti
  • Kultura
  • Sport
  • Mozaik
  • Foto Galerija
057 RADIO STREAM

© 057info 2024

057info koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice 057info kliknite na botun "Slažem se".Saznajte više .
You are going to send email to

Move Comment