Čitatelji nam rječju i fotografijama javljaju o velikoj koloni koja se stvorila na izlazu iz Zadra, od ulaza na Musapstan sve do naselja Murvica Donja. Oni lukaviji snalaze se zaobilazeći šumu preko protupožarnih makadamskih puteva, dok oni strpljiviji čekaju dvadeset minuta do pola sata da bi se "iščupali".

Iako se isprva mislilo da je riječ o prometnoj nesreći, ipak se radi o, barem dosad, fantomskim radovima koji javnosti nisu najavljeni, a za koje je jedino HAK pustio obavijest da se promet odvija "naizmjence, jednim prometnim trakom, uz privremenu regulaciju prometa (semafore)".

No uspjeli smo doznati kako je riječ o ugradnji vage, odnosno kontrolne točke za evidentiranje vozila koji su u pretovaru. Investitor je državna tvrtka Hrvatske ceste, a postepeno se radi već mjesec dana. U trenucima dok se izvodilo rezanje asfalta, kao što je to slučaj i danas, stvaraju se gužve koje su se mogle izbjeći nasipavanjem obilaznog pravca. S današnjim danom radovi bi konačno trebali završiti. Ugrađena vaga sutra će se samo uštimavati pa bi i vozači trebali odahnuti.

Nakon radova ostat će nesklad novog i starog asfalta koji bi se trebao obnoviti u sklopu projekta za bolje prometno rješenje na skretanju prema mjestu Baričevići.

Naknadno nam je iz Hrvatskih cesta stigla i službena informacija o radovima:

- Na izlazu iz Zadra izvode se radovi rekonstrukcije i izmještanja WIM stanice na DC 8, s dionice 005 (km5+500) na dionicu 12 (km25+900).

Uređaji za vaganje ili vaganje u pokretu (WIM) dizajnirani su za hvatanje i snimanje osovinske težine i bruto težine vozila dok se vozila prevoze mjernim mjestom. Za razliku od statičkih vaga, WIM sustavi mogu mjeriti vozila koja putuju smanjenom ili normalnom brzinom prometa i ne zahtijevaju zaustavljanje vozila. To postupak vaganja čini učinkovitijim, a u slučaju komercijalnih vozila omogućuje kamionima ispod ograničenja težine da zaobiđu statičke vage ili inspekciju.