Unatoč neizvjesnosti uoči početka ovogodišnje turističke sezone i svim izazovima sa kojima se susreo turistički sektor, iz TZ općine Bibinje pohvalili su se kako je sezona i više nego uspješna.
Prema podacima iz sustava eVisitor do sada je ostvareno 21.859 dolazaka i 182.183 noćenja što je za 13% više dolazaka, odnosno 15% više noćenja u odnosu na 2020. godinu. Ostvareno je 4.199 domaćih dolazaka, odnosno 46.300 noćenja i 17.660 stranih dolazaka, odnosno 135.883 noćenja. Navedeni podaci su bez nautičkog prometa. Statistički podaci pokazuju da je s obzirom na rekordnu 2019. godinu ostvareno 73% dolazaka i 80% noćenja.
– S obzirom na epidemiološke mjere koje se odnose na organizaciju događanja i nemogućnost ostvarivanja svih planiranih aktivnosti u tom dijelu, Turistička zajednica općine Bibinje intezivirala aktivnosti promidžbe destinacijskih vrijednosti putem online komunikacijskih kanala. Na taj način cilj nam je bio ostvariti snažniju destinacijsku vidljivost, prepoznatljivost, pogotovo kod last-minute gostiju koji se nisu odlučili za određenu destinaciju tijekom sezone da putem online komunikacijskih kanala dođemo do takvih gostiju i prezentiramo im destinacijske kvalitete Bibinja, naglasio je direktor Jure Fuzul.
Do sada su pokrenute online kampanje putem nativnih mreža, društvenih mreža te je provedena optimizacija službene stranice Turističke zajednice općine Bibinje. Putem društvenih mreža Turistička zajednica je pokrenula intezivnu kampanju organskog rasta na Instagram platformi, gdje je samo jedan Instagram video reel u mjesecu lipnju ostvario preko 100,000 pregleda.
Također, od lipnja ove godine unaprijeđena je mobilna aplikacija Visit Bibinje koja je od tada dostupna i za korisnike iOS uređaja, uz dosadašnju dostupnost mobilne aplikacije za Android uređaje.
Potaknuti odličnim rezultatima online kampanja iz Turističke zajednice općine Bibinje su se odlučili za postavljanjem novog fotopointa, drvene ljuljačke sa natpisom Bibinje, koja je postavljena na poznatoj plaži Puntarožica. Ljuljačka je u vrlo kratkom roku postala viralna, priopćili su iz TZ gdje gosti čekaju za fotografiju sa ljuljačkom i do 40 minuta.