Prometna gužva u Zadru koji je ostao bez stotinjak mjesta na Muraju ne jenjava iako se bliži Vela Gospa. Nepisano pravila o tome da sezone pada kad padne i prva kiša za taj veliki blagdan kod Hrvata, odavno ne drži vodu.

.

Isto tako se odavno, već dugo u gradskoj vlasti Zadar govori, planira i montira javna gradska garaža.

I dok je ona i dalje misaona imenica, nije naodmet podsjetiti da u Zadru postoji javna garaža od 600 mjesta. Istina da se ona u neko vrijeme pokušala pretvoriti u gradsku a onda je prešla u ruke privatne firme. Lignum je preuzeo garažu TIZ-a, kao i dio prostora od nekadašnjeg investitora - Gortana.

Iako je to jedina javna garaža u Zadru, s cijenom koja je konkurentna onoj u drugoj zoni koju drži Obala i lučice - dakle 10 kuna za sat, garaža se zatvori, odnosno nema mjesta samo kad je oblačno ili kišno.

Ostalih dana prometne gužve, garaža TIZ-a koja se nalazi nadomak Grada, solidno je popunjena. U odnosu na 2019. godinu s kojom se sve uspoređuje, srpanj nije bio toliko uspješan koliko ovi dani kolovoza. Od voditelja garaže doznajemo i kako imaju 250 pretplatnika od turista na tjednoj bazi do građana Zadra koji uzimaju mjesečnu kartu.

I nije da turisti ne znaju za garažu i ne vodi ih Internet, odnosno GPS, nego im je draže naći besplatno mjesto. Navala je i sinoć bila na Ravnice te bolnički parking na kojem nema nikakve oznake zabrana, a niti ulazna rampa koja je priječila prolazak kombi vozilima nije više na svom mjestu. Lignum je ukinuo naplatu na otvorenom dijelu parkirališta u kompleksu TIZ-a, ali Grad nije želio to preuzeti u svoj režim naplate parkirane zone.

Ne može se reći da zahvaljujući domaćoj nesposobnosti, gosti nam nisu snalažljivi.