Dogus grupa gradit će Marasku, a žele li još Marinu?
Piše: D.M., Foto: vlada.rh
Nakon što je Dogus grupa prodala najveću marinu na Jadranu - svim su zaposlenicima ostavili još jednu plaću bonusa u znak zahvalnosti, a oni odavno žale za njima kao poslodavcima. Turci su nakon 30 godina uredili marinu oko čijeg sjedišta godinama opaske upućuju iz općine Bibinje ako se napiše da je sukošanska.
Čija je sada i čija će opet biti, to je pitanje svjetskog biznisa. Dogus je u Hrvatskoj i Crnoj Gori izašao iz nautičkog biznisa i investicijom fondu su prodali D-Marin. Stoga se postavlja pitanje, žele li oni i dalje dobiti koncesiju za Marinu Zadar na natječaj otvoren već šest godina. To bi mogao znati jedino premijer Andrej Plenković kod kojeg su turski investitori danas primljeni. Nakon što je general Ivan Čermak prodao sto - postotni udio u Crodux dva derivati koji su vlasnici Tankerkomerca, Marina Zadar je taman postala "ničija zemlja".
Turci su se vratili u Hrvatsku i predsjedniku RH Zoranu Milanoviću predstavili su svoj investicijski i operativni potencijal.
Iz Zadar nisu ni otišli već su projekt Maraske zamrznuli i sada su se pohvalili s novim i to hrvatskim partnerom. Teško se može doznati o kome se radi, tek o kuloarskoj pretpostavci da je u pitanju Kamgrad, renomirana zagrebačka firma koje se među ostalim može pohvaliti s gradnjom terminala na zagrebačkom i splitskom aerodromu te velikim projektom za Valamar Rivier u Poreču. Pouzdano znamo kako je Kamgrad bio na korak početka gradnje hotela Maraske dok nisu skinute skele s te povijesne zgrade.
Prije tri dana regionalni direktor Dogus Hrvatske, Burak Baykan koji je u međuvremenu poslovao u Zagrebu, najavio je u Zadru početak gradnje prve faze hotela. To je rekonstrukcija zgrade Maraska prema projektu uglednog arhitekta Borisa Podrecce iz Beča. Nije to bila pompozna najava kao 2016. godina, kada je tadašnji ministar nad projektom Maraske uzviknuo - vauuu.
Tada su predstavljene i dvije stambene zgrade s luksuznim stanovima za prodaju koje smo nazvali "bubrezi" prema idejnom rješenju Viktora Udženije. Direktor Dogus Hrvatske najavio je i početku gradnje stanova za koje se još rade nacrti. Od prije znamo da je projektiranje povjereno studiju 3LHD čija je lista referenci - doista vauuu.
Dobro upućeni su i prije ovotjednog dolaska u Zadar znali da se našto valja za Marasku. Dogus grupa su dobrodošli investitori i jedina slamka spasa da se zadarski turizam podigne iz apartmanske učmalosti masovnog oblika. Stoga ih je mnogima bilo drago opet vidjeti, makar uz ogradu Maraske iza koje je zapušteni mrtvi kapital, kao i gradonačelniku Branku Dukiću kojem su došli kao joker iz rukava za predstojeću kampanju.
Mogli ste u marasci ostaviti pogon, naplacivati ulaz kao svugdje u kulturnom svitu. Malo geldaju prozivodnju, malo kušaju i na kraju gift shop. radnih mjesta koliko hoćeš. novac upada. ali budite zadovoljni, cistit cete sobe i zahode turcima, i to je super tko vas vodi.
Ti si za muzej
Maraska ima pogon kod groblja koji ne radi a ti i botička bi otvorili staru tvornicu i živili od 30 karata dnevno.
Socijalizam u duši, propuh u glavi
ONDANJI JE MINISTAR VIKAO: VAUU, SADAŠNJI ĆE GRADONAČENIK VIKATUI : AUU. sve neke bešije okolo Maraske NOSTE SE VI I TURCI, AKO Zadar sam nije sposoban učiniti luksuzni hotel idite kvragu i pustite neka drugi oporbnjaci vode grad nesposobni ste ne možete jednu osobu smjestiti već ženu držite na ulici , sramite se!
Zašto u Zadru nema investitora zadnjih 30 godina?
Zašto nema novostvorenih hotela u Zadru?
Zašto je ovo preko 50. najava za hotel Maraska, a radova nigdje?
Zašto je ukinuta željeznički promet za Zadar?
Zašto teretna luka Gaženici ne radi?
Zašto su posječene palme kod sv. Šime i Providurove?
Koliko je Zadar povukao iz EU fondova za energetsku obnovu javnih fasada?
Kada je zadnji put bio javni natječaj za radno mjesto u Liburniji?
Zašto je OTP banka premjestila sjedište iz Zadra u Split?
Zašto je NK Zadar kupio Mercedes a bolnica nije linearni akcelerator?
Zašto zona Crno nije pokrenuta?
Do kad će bivša tvornica Duhana trunuti na Kolovarima, iza TIZ zgrada biti močvara, kraj škole Smiljevac ruševina iz rata trunuti i hotel Zagreb vapiti za obnovom? Do kada?
Zašto u Zadru nema nijednog investitora zadnjih 30 godina?
Zašto je Zadru ukinut željeznlčki promet?
Je li?
Pa dajte bar mi odgovorite zašto je Zadru ukinut željeznlčki prijevoz?
Koliko bi turista došlo vlakom da može, ali ne mogu, a zašto ne mogu?????
Meni suze na ocima dok ovo pišem, nije ni meni lako jer volim svoj grad, ali zašto je Zadru ukinut željeznlčki promet?
Pa ima li itko da ga duša ne zaboli zbog toga????????????
30 godina vladare Zadrom, molim odgovorite mi!
Izvolite mi polagati račune, slušam???????
Sve će to nova ekipa koja uskoro dolazi na vlast rješiti. Zahvalit će investitorima, al Zadru njihova lova ne treba. Grad će tj. građani reotkupiti tu nostalgičnu zgradu Maraske, pa i marinu. Sve je to javno društveni interes. Nije u novcu, razvoju, radnim mjestima sve. Tako da molim oporbu da čim prije reagira. Botićka je već obznanila neke ciljeve.
U Republici Hrvatskoj 16. svibnja 2021. na županijskim, gradskim i općinskim izborima svi birači Turci, uključivo Zadranin Erol Gaşi 1981., glasovat će za Hrvatoždersku demonsku zajebnicu zbog Doğuş Grubu İstanbul.
Zašto je Zadru ukinut željeznički promet?
Kad vi mislite odgovarati na moja pitanja i položiti mi račune????????
Pa 30 godina vladate Zadrom, ajde odgovorite mi molim vas!
Slušam, krenite s polaganjem računa meni!!!!!!!!?????
Izvolite?
D.M dobro rečeno, super mu došlo za kampanju. Ali nema od toga Grad koristi. Isto kao od luke Gaženica. Hdz je uništio i popljačkao ovaj Gradu zadnjih 30 godina. Vrijeme je za mlade, sposobne ljude bez poroka. A tu nam je jedini spas u Marku Vučetiću.
Grbač[email protected]
Još ti nitko nije odgovorio na pitanja. Ali ustraj, budi uporan, piši danima jedno te isto, pa nikad se ne zna. Nemoj spavati, vrag odnijai spavanje. Piši cijelu noć komentare, ne brini, hdz pažljivo čita svaki tvoj komentar. Imaš pravo, samo ti njih pitaj!!
Lolo, pročita san te na pola poruke. Ali ja dobro živim zahvaljujući svojoj didovini i ostavštini ponosnoj zato se ne brinem oću li van stati na žulj. Nisan u HDZ a imam preko 1000 kvadrata samo za iznajmljivati!
Zahvaljujući mojoj djedovini ja se ne moram ulizivati HDZu za posao i stoga ponosno pitam:
Zašto je ukinut željeznički prijevoz za Zadar za vrijeme Kalmete kao ministra prometa?
Kad ćete vi iz HDZ imati kvadrata i zemlje kao ja?
Slušam, izvolite mi polagati račune molim vas!
Sin branitelja.
Dobro ali kako vas nije sram i dalje mi ne polagati račune?
Pa komu ja govorim?
Zašto je ukinuta željeznica za Zadar za vrijeme Kalmetinog mandata kao ministra?
Jel ja moram još 5 puta isto pitanje ponavljati????
Ja stvarno ne kužim?
Izvolite mi polagati račune!
Zašto je ukinut željeznički promet dok je Kalmeta bio ministar???
Molim vas položite mi račune.
Nisam ja bolesnik nego vi što od bahatluka svog puštate ženu danas pred poglavarstvom na trgu i nedate joj krov nad glavom. Koliko ti kvadrata imaš? Ja preko 1500.
Daaaakle, zašto je Zadu ukinut željeznički promet dok je Kalmeta bio ministar prometa?
Slušam, izvolite mi polagati račune!!!!????
Sram te i stid bilo kako te duša ne boli posli ovakvog vođenja gradom?
Zašto je Zadar osta bez željezničkog prometa kada je Kalmeta bio ministar prometa?
Molim položi mi račune nakon 30 godina vladavine.
Sin branitelja.
A di ste vi bili kad je bila vuna za moj Zadar 1991?
Lipo se razbacuju otetom imovinom obitelji Luxardo, čiji članovi leže na po kanala na dnu s kamenom oko vrata od 1944.
Čudi me da ni Mitin na to nema prigovora...
Sad će turci napraviti gay hotel Maraska u konem će giziti domaće HDZ- ovce i njihove simpatizere, srušiti most kod Branimira, prokopat kanal Dunav - Tisa - Ugljan, desetostruko skuplje naplaćivati privez brodica a glupi naseljeni čobani će im zadovoljno pljeskati dok će Krađo i Šiptar trljati ruke na proviziji od prodaje Zadra.
@grbača
Zašto ukinuta željeznica u vrime Kalmet. Pa što to kome triba. On se vozi na motoru ili ga Pupe vozi autom. A ti jedi g.ovna pjehe i lipo primi onu ženu u svojih 1500kvadrata što ti ih je dido žandar nacionalizira od Hrvata Zaratina
Tog Grbaču treba odvesti na prisilno liječenje. Š.upak jedan terorizira čitav dan ljude, spodoba jadna. Sin od jugooficira deda mu ubija Hrvate za kvadrate.
Opcenito hrv.politici treba dati metak u celu.
Hrv.narod je rob u vlastitoj zemlji. Ni druge suajedne zemlje nisu bolje.
Nema od Hrv.kao drzave nis. Za 10 godina,tu vise nitko nece htjeti ni zivjeti. Hrv.je zemlja dobra za odnor,ali za zivot,bjezi odatle.
Grbača preseli se u Japan i guštaj u vlakićima. A zašto nema investicija 30 godina, malo se okrenii oko sebe. A Kalmeta je izabrao brzu cestu i autoput umjesto željeznice. Da nije bilo njega, nikad autoputa i brze ceste do Zadra. Nekima se to ne sviđa, htjeli su da Zadar zauvjek ostane provincija i da sve ide u Split. Tko se još vozi vlakovima, tukutuku.
@Grbača
...sve je podložno mijeni, pa se tako i ti, umisto tvojih turista koji su dolazili u Croatiu full of life, moraš zadovoljiti Croatiom full of shit...
... a i hdz pantagane nisam nikad čuo da su dužne polagati nekom račune, osim onom na Gaženica bb, a što sumnjam da si ti.