Kako će to direktor HNK Zadar, Damir Knežević vratiti iznos od 40 tisuća kuna koliko je Klub morao dati svog udjela za leasing na kupnju Mercedesa? To smo pitanje postavili pročelniku za financije Ivanu Mijoloviću, koji nije imao odgovor na to pitanje.

"Koliko sam ja shvatio gradonačelnika Branka Dukića, taj se iznos mora vratiti za namjenu za koju je dan, a trebao bi se pokriti od sponzora."

Kojeg sponzora? Mijolović također nema odgovor na to pitanje, ali bi ga postavio da je bio na toj skupštini. Na izvještajnoj skupštini održanoj 4. veljače, direktor Knežević je navodno skupštinare upoznao s kupovinom Mercedesa - kao podizanjem standarda klubu prema višoj nogometnoj ligi.

Kada se otkrilo ulaganje od 300 tisuća kuna vrijednog Mercedesa za voditelja Škole nogometa, onda je Knežević izjavio kako je "automobil kupljen za potrebe voditelja škole nogometa, a prema sporazumu koji je sklopljen između njega i Kluba. Nabavka automobila je financirana putem leasinga, te je potpomognuta i sa sponzorima", objasnio je Knežević finacijsku konstrukciju. Ona ipak znači da je Klub taj koji uplaćuje mjesečne rate za leasing, a tko je taj fantomski sponzor i koji će on udio uplaćivati, to je pitanje za milijun dolara.

Ono zanima javnost utoliko što je Grad Zadar, na prijedlog gradonačelnika Branka Dukića dao pozajmnicu od 2,5 milijuna kuna za HNK Zadar. Odluku je rukama koalicijske većine u prosincu 2020. izglasalo Gradsko vijeće. Taj iznos nije prebačen na račun HNK Zadar, potvrdio nam je pročelnik za financije koji kaže kako se uplaćuje prema potrebi HNK Zadar.

Revizor Krešimir Karamarko na skupštini NK Zadar s.d.d. kao nadzornik

Je li zapravo Grad Zadar taj fantomski sponzor? Jer, kako objasniti da u udruzi građana koja je osnovana paralelno s postojanjem NK Zadar koji je bio sportsko dioničarsko društvo, kao članovi skupštine sjede dvojica gradskih pročelnika. Uz Mijolovića to je još i Krešimir Karamarko, pročelnik za reviziju koji nikada nije progovorio na Gradskom vijeću, a niti na kolegijima gradonačelnika.

Ali ga se moglo čuti na skupštini dioničara NK Zadar kada je bio član Nadzornog odbora. Kao revizor sigurno bi mogao objasniti zbog čega je Grad Zadar kao većinski dioničar NK Zadar posljednjih godina davao proračunske milijune za usluga promidžbe i informiranja Kluba. Zašto se udruga HNK Zadar, upisana 2019. godine nije javila na natječaj Grada Zadra u 2020. te ispunila xy papira kao i drugi sportski klubovi? Zato što ne ispunjavaju uvjet da djeluju na području Grada Zadra najmanje  tri godine.  A ne bi ni dobili 2.5 milijuna kuna kuna pozajmica od  građana Zadra koji se sada mogu voziti i to bijelim Mercedesom zagrebačkih registracijskih oznaka.