Nakon što im je poništena odluka prva javne nabave iz EU financiranja obnove rive i dijela Liburnske obale, Lučka uprava Zadar (LUZ) objavila je prvi veliki natječaj za voditelja projekta gradnje.

Za tu uslugu, procjena vrijednosti je 1.345.000 kuna. Iznos ponude ocjenjivat će se s manje bodova negoli iskustvo stručnjaka. Za vođenje projekta "Rekonstrukcija i izgradnja lučke infrastrukture Grad Zadar-Poluotok", traži se financijsko, pravno i tehničko savjetovanje tijekom 27 mjeseci. Toliko je rok provođenja projekta, što se tiče financiranja - kraj 2023. godinu.

Lučka uprava treba objaviti najvažniju javnu nabavu, onu za izvođenje radova, koja se mora pregledati kod SAFU - Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU. Treba se provesti i natječaj za nadzornu službu koja može uvesti izvođača radova u gradilište. Kako stvari stoje, teško da će prije jeseni na Obali Petra Krešimira IV početi rekonstrukcija za koju je upaljen alarm nakon nevremena u rujnu 2018. godine. Studija stanja nasutog obalnog područja Zadra, u kojoj je D&Z ukazao na potrebu preslagivanja rive, napravljena je 10-ak godina ranije. D&Z je ažurirao svoj projekt s obzirom na zub vremena.

Uz rekonstrukciju Obale Petra Krešimira IV i dogradnju gata, obnovit će se zaobalni dio Liburnske obale. To podrazumijeva izgradnju nove konstrukcije temeljenja i zida obale, s tim da se zatečeni gabarit i obilježja područja ne mijenjaju. Iako se ističe korištenje postojećih materijala, pitanje je koji će kamen koristiti za oblaganje. Onaj brački, kojeg je D&Z propisivao za šetnicu uz Jazine, nije se pokazao primjeren već porozan za vanjske utjecaje.

Prema projektnom zadatku, na Mulu će se sanirati ugroženi dijelovi i time produljiti vijek gata tako da projekt možemo u smislu rekonstrukcije podijeliti na dva dijela: rekonstrukcija obalnog zida i produljenje gata za 15 metara kako bi na njemu mogli opet pristajati brodovi. Jer riva je postala dio lučkog bazena kako bi se opravdalo ulaganje europskog novca u poboljšanje lučke infrastrukture.

Rekonstrukcija zaobalnog dijela Liburnske obale kao treća faza predviđa rekonstrukciju obale, pješačke površine i pet nekadašnjih trajektnih rampi, rubnog kamena, poboljšanje oborinske odvodnje i izvedbu tri nova infrastrukturna ormarića uz privezište brodova. Procjena vrijednosti je 67.5 milijuna kuna.