Gdje kušati dalmatinsku peku, autohtono vino, domaće maslinovo ulje zadarskog zaleđa i kako krenuti u jedinstvenu gastro avanturu otkriva jedinstveni projekt "Authland" o kojem nam je ispričao zadarski developer Josip Zurak koji je s četvoricom kolega spojio IT i turizam.

Osim Josipa, u kreativnom timu ove jedinstvene platforme za prodaju eno-gastronomskih tura po ruralnim i neistraženim dalmatinskim krajevima, stoje Marin Martinović (backend developer), Lovro Stručić (frontend developer), Josip Šalov (digitalni dizajn) i Marino Brnardić (frontend dizajner). 

- Okupili smo se još 2018., a ideja nam je pala na pamet još 2014. godine, potencirana time što nisam bio zadovoljan kako turizam u Hrvatskoj izgleda, a pogotovo u mom Zadru. Htio sam osmisliti turistima dostupnu ponudu koja će pomoći u kreiranju boljeg imidža Hrvatske kao turističke destinacije. Mislim da "izvan granica" masovnog turizma postoje resursi, ljudi, priče, tradicija koja se može puno bolje ispričati i na taj ih način raspršiti na šire, ruralno područje, kaže Josip.

Platforma "Authland" posebna je po tome što konsolidira ponudu na određenoj destinaciji i stvara vrijednost za ponuđače usluga, kao i kupce. Korisnici najčešće biraju usluge lokalne tradicionalne kuhinje. Platforma svakom korisniku omogućava da sazna priču koja stoji iza svake usluge, vidi što ona uključuje i koja joj je cijena, a potom odabere termin kada je želi konzumirati i pošalje zahtjev ponuđaču usluge. Usluga se tako može brzo i jednostavno rezervirati kroz samo par koraka, a plaća se karticom. Ponuđač usluge kroz korisničko sučelje isto tako vrlo lako i brzo potvrdi termin.

- Reakcije ljudi su pozitivne, a nadogradnju planiramo u smislu uvođenja nekih novih elemenata kao što su bolji sustav filtracije i postavljanje većeg fokusa na brendove samih pružatelja usluge. Tako će ponudu za sebe vrlo brzo pronalaziti, primjerice, vegetarijanci i vegani, a istovremeno ćemo funkcionirati kao "produžena ruka" postojećih web stranica brendova.

Osim spomenute platforme, Josipova tvrtka Sideways specijalizirala se za marketinško savjetovanje, komunikaciju i dizajn, a trenutno su zaposleni i oko projekata u Zadarskoj županiji koji se tiču ruralnog dijela zadarskog zaleđa.