Direktoru Zračne luke Josipu Klišmaniću, koji ima plaću veću nego ministri u Hrvatskoj, trebalo je pet dana da nam preko PR službe (ne) odgovori na tri pitanja.

Iako je Zračna luka gotovo tri mjeseca bila prazna i posla nije bilo, plaće, koje su im nadprosječne, nisu smanjene. Zato smo pitali što će Zračna luka napraviti s dobiti koja iznosi 6.7 milijuna kuna, što je objavljeno u novinskom tekstu o problemu poslovanja hrvatskih aerodroma.

U odgovoru Klišmanića otkriva se kako su oni imali prenesni gubitak od 1.065.884,75 kuna.
Preneseni gubitak na datum bilance 31. prosinca 2019. godine nastao je sukladno Zakona o računovodstvu po kojemu je Zračna luka Zadar d.o.o. dužna od 1. siječnja 2019. godine sastavljati i prezentirati godišnje financijske izvještaje primjenom Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja. Uz obrazloženje primjene međunarodnog standarda, u odgovoru se ističe kak da se radi o računovodstvenom, a ne stvarnom gubitku nastalom iz poslovanja. Ostatak dobiti od 5.691.173 kuna Zračna luka će prenijeti u zadržanu dobit, navodi se u odgovoru u kojem nije rečeno da se Država kao većinski vlasnik odrekla svog dijela dobiti.

Isto tako nismo dobili odgovor je li ili nije potpisan ugovor s prvonagrađenima arhitektom Antom Kuzmanićem ili se od toga za sad odustalo zbog korone.

Krajem studenog prošle godine Kuzmanić je dobio nagradu od 250 tisuća kuna za idejno rješenje proširenje terminala i pravo na izradu projektne dokumentacije za koju je procijenjena vrijednost nabave iznosila maksimalno 17.5 milijuna kuna bez PDV-a.

Uz ono što svi znamo o posljedicama pandemija na zračne luke diljem svijeta, direktor zadarskog aerodroma ističe kako su i oni prilagodili dinamiku realizacije ovog kapitalnog projekta za grad Zadar i širu regiju.

"Od novog terminala se nije odustalo te bez obzira na trenutni promet koji ostvaruje zračna industrija, očekujemo da će se u dogledno vrijeme stanje normalizirati i da će se nastaviti daljnji razvoj zračnog prometa u svijetu. Stoga razmatramo mogućnosti s ciljem što skorijeg početka izrade projektne dokumentacije novog putničkog terminala, a što planiramo pokrenuti početkom iduće godine", najavio je Klišmanić, a da nije odgovorio na naš upit o potpisivanju ugovora koji obavezuje.