Čiatatelj Ante Baričević požalio nam se kako je jučer na Putu Stanova autobus projurio pored njega, iako ga je čekao na stanici. Zbog tog događaja morao je pozvati taksi, a kada se požalio Prometnom odjelu Liburnije, ponudili su mu da na mobitel sam kontaktira vozača i upita ga zašto je to napravio. Takvu ponudu on je odbio te je umjesto toga odlučio svoje iskustvo podijeliti s javnošću.

- Dana 21. 5. 2020. oko 16.20 sati sam došao čekati autobus na autobusnoj stanici u ulici Put Stanova, oko 200 m iznad Tommy trgovine (kod plinare). Oko 16.30 h autobus je samo prošao, da ne kažem proletio, po mojoj procjeni brzinom od 50 km/h pokraj autobusne stanice bez zaustavljanja. Odmah nakon toga sam kontaktirao vaš prometni odjel na broj mobitela 098 320 167. Javio mi se čovjek koji se nije želio predstaviti. Nakon što sam mu opisao događaj, rekao je da će kontaktirati vozača i javiti mi se povratno.

Nakon 5 do 6 minuta od našeg razgovora, čovjek iz Prometnog odjela mi uzvraća poziv i kaže kako je kontaktirao vozača, te da je vozač rekao da nije nikoga bilo na stanici i da se zbog toga nije zaustavio. Kako nisam bio zadovoljan odgovorom, ponudio mi je broj mobitela vozača pa da direktno s njim riješim problem, što sam naravno odbio.

Nadam se da ćete vozača upozoriti za njegovo neodgovorno ponašanje i da se u budućnosti ovakve stvari neće ponavljati.

Za kraj nekoliko pitanja na koja vjerojatno neću dobiti odgovor:

Zar se ne bi autobus trebao zaustaviti na svakoj stanici bez obzira ima li nekoga ili ne?

Kako vozač pri brzini od 50 km/h može vidjeti sjedi li netko na autobusnoj stanici ili ne?

Ako primijeti nekoga na stanici kada će se zaustaviti? (koliki je zaustavni put autobusa pri toj brzini)

S obzirom da sam kasnio na poslovni sastanak zbog neodgovornosti vašeg vozača morao sam uzeti taksi. Tko će mi nadoknaditi troškove? Liburnija ili vozač?