ZADAR– Turističko naselje Zaton, u kojem Turisthotel ostvaruje svoje rekordne turističke rezultate i poslovne uspjehe, unatoč korona epidemiji otvorit će 25. svibnja.
– Odgodili smo početak sezone za mjesec dana.Kao i većina hotelijera razvijali smo nekoliko scenarija prema kojima bi se naredna turistička sezona mogla odvijati i pod pretpostavkom normalizacije epidemiološke situacije te kontroliranog popuštanja mjera na našim najvažnijim emitivnim tržištima, prve goste planiramo dočekati 25.05., potvrdio je Frane Skoblar, voditelj marketinga i zadužen za odnose s javnošću u Turisthotelu.
Otvaranje tog turističkog kompleksa, prema riječima Skoblara, vezuje se uz stanovita očekivanja dolazaka gostiju samim time što se Zaton službeno otvara.
– S obzirom da se najveći dio turističkog prometa ipak odvija u srpnju i kolovozu, od ova dva mjeseca imamo i najveća očekivanja s obzirom da bi se i s epidemiološkog gledišta situacija do tada trebala dodatno popraviti.Svjesni su također i određenih okolnosti koji im u ovoj situaciji idu u prilog u usporedbi s ostalim nositeljima ponude u turizmu. Bilo da se radi o klasičnom kampiranju ili o smještaju u mobilnim kućama, glamping šatorima ili apartmanima, faktor rizika u odnosu na ostale oblike smještaja u turizmu znatno je niž, navodi Skoblar.
Novi direktor Zaton Holiday Resorta je Krešimir Milišić koji je donedavno bio zamjenik direktoru naselja Ivi Bobiću. O kadrovskoj smjeni odlučila je Uprava Turisthotela.
– Nitko od djelatnika nije otpušten, ističe voditelj marketinga i dodaje kako će se zaposliti i sezonci u skladu s potrebama. U tijeku je trenutno TH akademija koju će u narednih 20-ak dana pohađati naši ugostitelji.dodaje Skoblar. Od njega smo doznali i što je sve napravljeno za novu sezonu Zatona koji se svake godine pomlađuje, obnavlja i raste. Tako bi se moglo nazvati sanacija te pošumljavanje nakon olujnog nevremena u kojem su stradali borovi te stvaranje novog “linearnog” parka.
– Osim proširenja i modernizacije središnje kuhinje, obavljena je temeljita obnova plažnog restorana i bara Mareta, dječjeg kluba… nabraja voditelj marketinga. Turisthotel svake godine ulaže u novu sezonu, kako u ljude tako i u nove sadržaje usprkos gospodarskoj i korona krizi, ustvrdio je Skoblar.