Zadarski frizeri, kozmetičari i pedikeri spremno su dočekali nestrpljive korisnike i otvorili svoja vrata.

Prema mjerama i preporukama nacionalnog Stožera, za sve frizere i njihove klijente nužno je postavljenje su informacija o higijenskim postupcima i osiguravanje dozatora za dezinfekciju ruku. Uz to, i klijenti i frizeri obavezni su nositi zaštitne maske, a poslije svake uporabe škare, češljevi i četke se peru i dezinficiraju. Sjedeća mjesta u prostorima za čekanje moraju biti raspoređena tako da zadovoljavaju mjere fizičke udaljenosti od minimalno 1,5 metar. Svi ostali klijenti koji dođu radi usluge čekaju svoj red izvan salona. Također se preporučuje da se komunikacija s klijentom svede na minimum, a naručivanje za termin obavlja se telefonski. Nabrojano predstavlja samo neke od strogih uvjeta koji moraju ispunjavati.

Zadarski su frizeri, da bi udovoljili svim ovim mjerama, morali nabaviti "antikorona" opremu koja je, kako kažu, dodatno financijsko opterećenje. Unatoč velikoj potražnji za frizurama, neki vlasnici frizerskih salona komentiraju kako im ovakvo poslovanje nije nimalo isplativo upravo zbog minimalnog razmaka. Kad je riječ o manjim salonima, to znači da unutra ne mogu imati više od jednog klijenta. 

Naš je fotoreporter Saša Čuka obišao frizerske salone na Relji i Poluotoku, a kako je izgledala prva jutarnja smjena nakon mjesec i pol dana pogledajte u velikoj fotogaleriji!