Direktor podružnice FINE u Zadru, Darko Dušević, od samog početka uvođenja e-propusnica, zbog kojih je nastao pritisak građana, nastojao je osigurati nesmetan rad i maksimalnu zaštitu stranaka kao i zaposlenika. Odmah je zatvorena manja poslovnica FINE na Poluotoku kako se građani i službenici ne bi bespotrebno izlagali opasnosti od zaraze.

U odnosu na gužvu koja se stvorila pred kraj prošlog tjedna ispred velike FINE, kada su građani dolazili kako bi fizički dobili vjerodajnicu da su e-građani, postavljena je obavijest da to mogu i elektronskim putem.

Na vrata FINE je istaknuto kako je zahtjev za izdavanje ePASS vjerodajnice moguće predati putem on-line servisa za predaju dokumentacije. Građani moraju dostaviti potpisanu Pristupnicu za ePASS (potpis mora odgovarati onom na identifikacijskom dokumentu), sken identifikacijskog dokumenta korisnika te to poslati uz dokumentaciju na link https://ospd.fina.hr/.

Naravno da je ta procedura mnogima bila kompliciranija od toga da čekaju kako bi im službenici FINE na licu mjesta uručili pristupnicu da mogu tražiti e-propusnicu. Zbog te gužve koja se stvarala na ulici, direktor podružnice FINE još je u ponedjeljak obavijestio pročelnika za komunalne poslove Robertina Dujelu.

Nakon što smo na taj problem upozorili nadležne na jučerašnjem Stožeru civilne zaštite, jutros je postavljena traka i poslan redar koji je, kako nam je rekao direktor Dušević, uspostavio kakav takav red.

Ovo je primjer mjere u kojoj je namjera Države da se uspostavi red s e-propusnicama u području zaštite generiralo neredom.