Nepunih godinu dana nakon što je u promet pušteno 320 metara obnovljene Ulice Nikole Tesla, kolnik i nogostup su raskopani.

Zvali smo Odvodnju i pitali jesu li radili priključak na kanalizaciju za nove zgrade i dobili odgovor kako su oni to riješili prije godinu dana. Direktor Vodovoda Tomislav Matek potvrdio nam je kako su oni to uradili.

- Sigma Matica je dobila dozvolu za prekop od Grada Zadra, a mi im radimo vodovodni priključak za nove stambene zgrade. Oni plaćaju priključak vode za svoje zgrade isto kao i drugi građani, a cestu će asfaltirati Ceste Zadarske županije (ovlašteni koncesionar za održavanje gradskih prometnica). To je isto u cijeni priključka, rekao nam je direktor Vodovoda.

Od pročelnika Robertina Dujele doznajemo da su investitori dobili obavezu sanacije kolnika po pet metara dužine s obje strane prokopa. U punom profilu od 10 metara, zahtjeva se strojna obrada i novi asfalt. To je zato jer investitor nije tražio priključak kad se radila prometnica, s ona se prema važećoj odluci ne smije dirati pet godina od uređenja, podsjeća Dujela. Osim pod određenim uvjetima ķoje preuzima na sebe investitor. A tko drugi, nego komunalni redari, provjerit će kao pravi nadzorni inženjeri je li cesta kao i prije.

Fotografije, koje smo dobili od jednog našeg čitatelja, govore više od riječi. Dio Tesline ulice, u čije je uređenje uloženo 4.5 milijuna kuna, je ponovno gradilište i dio velike stambene gradnje. Kada se završi druga faza uređenja te ulice do 15. lipnja, onda će trebati ponovno sređivati prvi dio na kojem se inače radilo preko roka. Vijećnik Mladen Malta ukazao je na skidanje dijela nogostupa od strane jednog od izvođača radova mjesec dana nakon što je Ulica Nikole Tesle otvorena za promet. Na što liči nova gradska prometnica?

Je li trebalo uređivati tu ulicu dok se ne izgrade sve zgrade? Odgovor je u Murvičkoj koja čeka i čiji se kolnik udubio i slomio od pustih kamiona, valjaka i bagera s obližnjeg gradilišta stambenog kompleksa.