Marko Kadija, vlasnik Red White Blue Group iz Sv. Filipa i Jakova, potpisao je ugovor za najam prostora u kojem bi, prema uvjetima natječaja Grada Zadra, trebao biti baštinski hotel s najmanje je četiri zvjezdice.
Ugovor za hotel (druga i treća etaža) je potpisan i zaključen na vrijeme od pet godina i to od 1. veljače 2020. do 31. siječnja 2025. godine, informacija je iz Odjela za upravaljanje gradskom imovinom iz kojeg podsjećaju kako je uvjet da će se prostor koristiti za heritage boutique hotel s najmanje četiri zvjezdice.
Radi se o prostoru u kojem je bio vojni odsjek i teritorijalna obrana, a kojeg je ulaz s Ulice bedema zadarske pobune. Kadija je bio najpovoljniji na natječaju s ponudom od 17 eura po kvadratu za prostor od 382 metra četvorna, što bi bio mjesečni najam od 6.500 eura. Kad će ga novi unajmitelj početi plaćati i kako će se regulirati ulaganje u taj prostor za koji se zna da je krovište derutno i da prokišnjava, to je vjerojatno uređeno ugovorom.
Konzervatori još nisu dali svoje uvjete. Pročelnik Igor Miletić nama je rekao kako su zajedno bili u zgradi te je dogovoreno da unajmitelji snime stanje zatečenog prostora – osobito statike i krova te bi na osnovu tog nalaza oni dali uvjete za preuređenje.
Zgrada se nalazi uz Muraj u prostoru posebne zaštite UNESCO-a. No, ima li smisla hotel bez prizemlja, pa smo pitali nadležni odjel što će biti s tim prostorom u kojem je već dugo zatvoren ugostitelji objekt Atrij. Novi ugovor je zaključen s društvom IPSE do 28. veljače 2022., odgovor je nadležnih iz gradske uprave.
IPSE-a je, sudeći prema tome da su na natječaj išli s ponudom od 12 eura, koliko je bila početna cijena, u startu odustao od dobivanja najma za ulaganja u hotel na ulazu u Grad prema uvjetima koje je odredio Grad Zadar. Što će sada napraviti, informaciju ćemo tek dobiti, najavio nam je vlasnik Hrvoje Petričić.
Nema sumnje da se zbog ove situacije mijenja i odluka o zakupu i otkupu gradskih prostora. Kome se isplati investirati u zapušten prostor uz tako visoki iznos stanarine, bez obzira na atraktivnost lokacije?