Prema podacima Pregleda tržišta nekretnina u Republici Hrvatskoj, publikacije koju u suradnji s Ekonomskim institutom Zagreb objavljuje Ministarstvo graditeljstva i prostornoga uređenja, u 2018. godini zabilježeno je ukupno 1.830 kupoprodajnih transakcija poslovnih prostora, što je najveći ostvareni broj od 2012. godine.

Najveća medijalna cijena po m2 ostvarena je u Dubrovačko-neretvanskoj županiji, gdje, iako transakcije nisu toliko brojne kao u drugim jadranskim županijama, vrijednost im je uvjerljivo najviša, pa se m2 poslovnog prostora prodavao po 13.125 kuna, odnosno 1.764 eura. Slijedi Zadarska županija s medijalnom cijenom od 8.859 kuna po m2 (1.191 eura), koja je za 4.7 % viša u odnosu na 2017. godinu. Promatrajući po gradovima, u Dubrovniku prosječna cijena poslovnog prostora iznosi 15.000 kuna po m2, a slijede Makarska s 13.383 kune po m2, Novigrad s 12.477 kuna po m2, Umag, Zadar i Split s medijalnim vrijednostima koje se kreću oko 9.000 kuna po m2.

U većim gradovima medijalne površine poslovnih prostora su značajno manje, vjerojatno zato jer je tržišna vrijednost takvih prostora značajno veća, zbog čega se češće prodaju manji poslovni prostori. U Zadru ona iznosi 55 m2, u Zagrebu 54 m2, u Dubrovniku i Splitu 51 m2, u Puli 40 m2, u Rijeci 39 m2, a u Pazinu 28 m2.

Na području cijele Zadarske županije u 2018. godini evidentirano je 88 transakcija, a godinu ranije njih 66.