Grad Zadar zabranit će reklamiranje na rasvjetnim stupovima što je svojedobno predloženo u odluci pročelnika za komunalne poslove Jure Zekanovića, ali nikada nije provedeno u praksi. Novi pročelnik Robertino Dujela proslijedio je na javno savjetovanje izmjene Odluke o reklamiranju, na koji se primjedbe mogu dostaviti do 7. veljače.
Izmjenama i dopunama postojeća se odluka, kojom su određene zone i javne površine na kojima se mogu postavljati i isticati reklamne poruke i zaštitne naprave, te određene vrste, način i lokacije reklamnih poruka, usklađuje s Odlukom o komunalnom redu, kojom je zabranjeno postavljanje reklama i plakata na stupovima javne rasvjete. Takve reklame uzrokuju ozbiljne smetnje za održavanje javne rasvjete te su estetski neprihvatljive, ističe se u obrazloženju nacrta.
Također se mijenja odredba o postavljanju reklamnih panoa površine iznad 12 metara četvornih, koja je prilagođena digitalnim tehnologijama. Tzv. bigboardi i megaboardi (12 do 60 m2) morat će biti 5 metara udaljeni od prometnice ili 1,5 metar od nogostupa, a neće se moći postavljati unutar perivoja, drvoreda i dječjih igrališta. Za svaki takav pano trebat će izraditi tipski projekt. Odluku o uklanjaju nepropisno postavljenih panoa donosit će Odsjek komunalnog redarstva.
– S ciljem da se širi krug zainteresiranih osoba s područja Grada Zadra uključi u pripremu konačnog Nacrta odluke o izmjenama i dopunama Odluke o reklamiranju na području Grada Zadra, svrsishodno je provesti savjetovanje sa zainteresiranom javnošću. Na taj se način želi upoznati javnost sa predloženim Nacrtom i pribaviti mišljenja, primjedbe i prijedloge zainteresirane javnosti, kako bi predloženo, ukoliko je zakonito i stručno utemeljeno, bilo prihvaćeno od strane donositelja odluke i u konačnosti ugrađeno u odredbe odluke, navodi se u nacrtu odluke.