Turistička zajednica Zadarske županije obajvila je na svojim Internet stranicama  Javni poziv za dodjelu potpora u 2020. godini događanjima, programima destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i razvojnim programima/projektima na otocima i u zaleđu.

Predmet ovog Javnog poziva je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Turističke zajednice Zadarske županije programima/projektima koji podižu vidljivost regionalnog brenda korištenjem „SayYes!" brend-koncepta, te su usklađene s Brend-priručnikom, pridonose obogaćivanju turističke ponude i kreiranju novih motiva dolazaka turista na cijelom području Zadarske županije. Javni poziv za dodjelu potpora u 2020. upućen je subjektima javnog i privatnog sektora, a obuhvaća tri različita modela.

Prvi je model vrlo je sličan prošlogodišnjem Pozivu - namijenjen za događanja koja se odvijaju na teritoriju Zadarske županije, predstavljaju motiv dolazaka turista na destinaciju, stvaraju dodatnu ponudu, poglavito u pred i posezoni, te imaju snažan promidžbeni efekt zbog posebnosti i/ili unikatnosti.

Drugi je model namijenjen programima razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda posebnih interesa. Ideja je pružiti podršku turističkim agencijama koje su specijalisti za destinaciju, odnosno nude paket-aranžmane isključivo u zadarskoj županiji s naglašenim doživljajnim aspektom. Želimo definirati top-doživljaje te im pružiti dodatnu promidžbu.

Treći je model također novost. Radi se o potpori onim dijelovima županije gdje su izazovi za napredak i privlačenje gostiju veći, a autohtonost posebno naglašena - naši otoci i zaleđe.

 - Potporama želimo poticati i olakšati promidžbu koja će prvenstveno motivirati dolaske, osobito u razdobljima manje turističke potražnje, te uz to probuditi tržišta posebnih interesa i ciljne skupine gdje još nismo dovoljno prepoznatljivi. Pored toga Turistička zajednica Zadarske županije i nadalje nastavlja poticati aktivnosti koje za cilj imajustvaranje doživljaja ali i ravnomjeran razvoj turizma na području cijele županije.

U konačnici ova suradnja ima za cilj podizanje svjesnosti i jačanje brenda Zadar Region korištenjem Say YES! koncepta odnosno stvaranje prepoznatljivosti Zadarske županije kao turističke destinacije. Time i bilo koji subjekt koji radi u turizmu koristi regionalnu marku (brend) da se pozicionira unutar turistički atraktivne regije, a u isto vrijeme  jača pozitivan imidž te iste regije. To je tzv. „win-win" situacija iz koje svi imaju koristi, kaže direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija.

Predmetni javni poziv objavljen je na web stranicama Turističke zajednice Zadarske županije, dok se obrazac za prijavu nalazi na linku. Krajnji rok za podnošenje svih prijava je 6. prosinca 2019. godine.

Konačnu odluku o visini potpora donijet će Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije, a rezultati će također biti objavljeni na Internet stranicama www.zadar.hr.