na izmjene Prostornog plana Grada Zadar, neće biti ništa.
Nevjerojatno je da Grad Zadar, kao naručitelj izrade Plana, sam sebi daje primjedbu, ali eto, i to se dogodilo. I kada su sami tu ideju kao privremeno rješenje uvrstili u prijedlog izmjena PP Grada Zadra, Država je rekla – ne može.
Potvrđeno nam je to u službenom očitovanju iz Grada Zadra, odnosno Odjela za graditeljstvo i prostorno planiranje.
“Uslijed smanjenja parkirnih mjesta, želja i namjera Grada Zadra bila je privremeno povećati broj parkirnih mjesta, ali smo tijekom ponovne javne rasprave o prijedlogu IV. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Zadra na predmetni prijedlog dobili negativno mišljenje od Ministarstva državne imovine, koje smo uvažili u konačnom prijedlogu Plana. “
Na nedefiniranu mogućnost da se takva garaža podigne na Đilu, što neki također drže kao prostor Ravnica, konzervatori su najavili kako će se tome usprotiviti. Naime, radi se o buffer zoni – kontaktnoj zoni uz bedeme koji su pod zaštitom UNESCO-a, ali i o području gdje bi se, prema studiji Ravnice, trebao ponovno prokopati kanal Foša – Jazine.
Tom istom studijom koja je, kao idejno rješenje arhitekta Nikole Bašića, prije 12 godina pobijedila na anketnom arhitektonskom natječaju, javna garaža na Ravnicama je bila polazište preobrazbe tog velikog prostora. Marketinški su to postala Vrata Zadra. U praksi mrtvo slovo na papiru jer je i izrada Urbanističkog plana uređenje Ravnica povjerena arhitektu Željku Predovanu, uz mentorstvo akademika Nikole Bašića, prekinuta zbog neriješenih odnosa s Državom. Čak ni za darežljivog, bivšeg ministra Gorana Marića, Grad Zadar nije dobio ugovor za Ravnice.