Dojmove nakon koncerta Rita Ore iznijeli su nam glavni i odgovorni - Denis Karlović, direktor Sportskog centra Višnjik na čija je leđa pao teret organizacije, te Mario Paleka, direktor Turističke zajednice Grada Zadra od kojeg je potekla inicijativa za dovođenjem popularne britanske pjevačice kosovskih korijena u Zadar.

Obojica gradskih direktora bila su zadovoljna protekom nastupa koji je ovih danas bio u fokusu javnosti zbog visokih troškova na teret poreznih obveznika.

- Sad mi je laknulo. Bilo me jako strah zbog toga što smo u jednom kratkom vremenu morali realizirati ovakav koncert. Ovo je nešto neviđeno u Zadru i stoga je vrlo zahtjevno za organizaciju. Morali smo ispuniti svaki detalj iz ugovora. Imam sreću i zadovoljstvo što je dobro prošao koncert. Vidim da su gledatelji u dvorani bili oduševljeni i ja sam zato prezadovoljan. U dvije godine odradili smo dvije jako teške stvari. Davis cup, kada praktični nitko nije vjerovao da se u 28 dana može napraviti stadion za 8 tisuća ljudi, i sada sve ovo u 60 dana. Balašević i Merlin su bila dva najzahtjevnija koncerta koja smo radili, a to je možda 30 % od ovoga što smo sada imali. Od pozornice, razglasa i kompletne produkcije - to je nešto na sasvim drugom nivou. Ista je situacija bila kao da je riječ o koncertu u New Yorku. Dobio sam poruku od prijatelja iz Londona koji je došao na koncert i rekao svaka čast, prenio nam je svoje i dojmove publike Karlović zahvalivši svom timu i svima koji su pomogli u realizaciji ovog projekta.

Direktor Višnjika sinoć pak nije imao odgovor na pitanje koje najviše interesira javnost, a to je broj prodanih karata.

- Zbrojit ćemo sve u sljedećim danima i potpuno transparentno dati javnosti. Ja sam se potpuno skoncentrirao na organizacijski dio i to je bila moja odgovornost, koju mi je dao vlasnik Grad Zadar. Kada gledam s distance, vidim da smo u ovom kratkom vremenu vukli prave poteze. Dobro smo komunicirali s menadžmentom pjevačice koja nije bilo zahtjevna i sve je odradila vrlo profesionalno. Objavila je i sliku Zadra na društvenim mrežama. Ovo je nesumnjivo promocija grada Zadra. Kada dođe svjetska zvijezda, to se piše u cijelom svijetu, poručio je Karlović prema čijoj se procjeni u dvorani nalazilo između 5500 i 6000 posjetitelja.

Paleka je pak istaknuo kako uopće nije bitno njegovo osobno zadovoljstvo, već zadovoljstvo publike i građana grada Zadra.

- To je bila naša namjera i intencija i čini mi se da smo uspjeli u tome. Velika hvala svima koji su sudjelovali u ovome i kolegi Karloviću koji je odradio lavovski posao. Ovo je jedna ozbiljna stvar. Unatoč svim nastojanjima da se ovo opstruira na jedan određeni način, publika je ipak pokazala da ovakva zvijezda u Zadru mora biti popraćena. Promocija koju smo dobili za grad Zadar je jedinstvena i ja se nadam da nam je ovo otvorilo vrata za ubuduće. Ne bih ulazio dalje u dio s opstrukcijama, nije to na meni. Na meni je samo da zaključim da smo uspjeli u ovome. Veseli me spoznaja da sam vidio puno roditelja s djecom koji su se zabavljali i plesali, da je koncert bio živ i da je Ora komunicirala s publikom i hvalila Hrvatsku te podigla našu zastavu. To je promocija koja se plaća jako puno. Efekt koji smo htjeli postići je omogućiti mladima da vide ovakvo nešto i u tom poduhvatu zapravo promovirati grad Zadar. Mislim da smo u tome stvarno uspjeli, istaknuo je direktor gradske Turističke zajednice.

Na pitanje o broju prodanih karata, Paleka je izjavio:

- Kad sve prođe, dobit ćete jasne odgovore, ali zar vi mislite da je to toliko sad bitno u odnosu na efekt koji smo polučili?

Čelnika zadarskog turizma, koji je tu funkciju preuzeo u rujnu prošle godine, pitali smo je li ovo smjer u kojem će Turistička zajednica Grada Zadra nastaviti ići.

- S obzirom na okolnosti koje su se dogodile oko svega ovoga, sigurno ćemo ubuduće za ovakve stvari konzultirati apsolutne sve, uključujući građane grada Zadra. Napravit ćemo referendum ako treba jer vidim da su se svi uključili. Nakon ovoga mislim da Zadar zaslužuje da idemo u tom pravcu, da se maknemo od nekakvih sadržaja koji nisu toliko popularni za ovaj grad kulture i povijesti. Treba nam ovakav glazbeni izričaj s ovakvom mladom publikom. Jedan glazbeni kritičar je rekao da bi se popilo puno više pive da smo doveli neku domaću glazbenu zvijezdu. Ovo je pokazatelj da mi ne želimo ići u tom pravcu, već u pravcu da mladi zaista uživaju u kombinaciji s promocijom grada u Hrvatskoj i šire, istaknuo je Paleka.