Nogostupi kao pješačke staze u Zadru postaju pravi fenomen - dio njih je pretvoren u parkiralište, većina ih je toliko uska da se dvije osobe ne mogu mimoići. Onaj tko vozi dječja kolica najčešće mora sići na kolnik na nogostupima koji su manji od Prostornim planom propisanih 1.5 metar. Na nogostupima, koji su se gradili u vrijeme kada su poštivani građevinski standardi i urbanizam, dio je pješačkog prolaza ustupljen biciklistima. Uz neke ceste uopće nema nogostupa. Neki će reći kako više nitko ne ide pješice, pa bolje da se tu parkiraju auti, makar zauzeli i dio ionako uskog kolnika.
Uz sav taj nered - ovo je slučaj da se nogostup pretvori u gradilište uz Murvičku ulicu. Je li vlasnik tog dijela ulice Grad Zadar ili tvrtka Moj Centar kojoj je Grad za potrebe stambenog projekta prodao svoj dio parcele, vidjet će se kada stambeni blok bude završen. Kada je gradilište otvoreno, policija je dala suglasnost na privremeno zatvaranje dijela nogostupa. Sada se gradilište proširilo na kolnik. Korov i pijesak su pretvorili taj dio Murvičke ulice u seoski put. Osim  kriterija ugrožene sigurnosti prometa - je li nadležnima smeta taj prizor zapuštenosti da bi zatražili od izvođača radova da budu uredni.

Kada se ograda gradilišta skine, Grad Zadar će sam urediti Murvičku u smislu komunalnog održavanja ulice preko koje je prešao najveći promet a koju su dokrajčili kamioni s gradilišta. Prema važećem Detaljnom planu ona se trebala proširiti za treću traku do raskrižja s Ulicom VII. Domobranske pukovnije - upravo zbog lijevog skretanja za dva nova stambena bloka - ovaj na lokaciji Tvornice kruha i onaj na kojoj su nekad bile pogoni kemijske industrije.

No, Grad Zadar gradi pristupnu cestu za već podignuti stambeni blok za koju je planirano 600 tisuća za gradnju i sto tisuća kuna za javnu rasvjetu. Kompenzacija je to za komunalni doprinos koji je investitorima obračunat kao razlika u odnosu na prostor srušene Tvornice kruha i površine novogradnje.