Gle, ide u rikvrec na sva četiri žmigavca, tako nam je jedan poznati zadarski liječnik usput u telefonskom  razgovoru izrazio iznenađenje viđenim. U pitanju je vrlo česta i već viđena situacija u Ulici Nikole Šubića Zrinskog. Hoće li se ona popraviti u elementarnoj sigurnosti prometa, iz Hrvatskih cesta koje  kao investitor na jesen nastavlju završne radove na obnovi državnih cesta kroz Zadar, nije se moglo doznati. Nakon skoro dva mjeseca od puštanja u promet, dobili smo komentar jednog našeg sugrađanina. Boris Pisanski je pratio u stopu gradnju  ceste na dionici od Kolodvora do Ravnica kao što prati odvijanje prometa po novom režimu te je donio svoje zaključke.

- Četiri trake apsolutno su nepotrebne. Bile su dovoljne tri i to dvije izlazne i jedna ulazna u grad. Lijeva traka od Kolodvora do Kolovara, u cijeloj svojoj dužini, ustvari je traka za skretanje na Kolovare, a za to je bila dovoljna traka od svega tridesetak metara prije semafora. Nakon prolaza tog semafora, desna traka je isključivo za skretanje prema Relji, a za skretanje u desno nije neophodna posebna traka. Suvišna traka bila bi dovoljna da u cijeloj dužini imamo normalne nogostupe s obje strane, koji bi se mogli podijeliti između pješaka i biciklista.

- Spadam u rijetke koji su tvrdili da su semafori, kada su u pitanju tri sezonska mjeseca, bolji od rotora s jednom trakom. Promet se odvija normalno i na raskršću u Jazinama ne javljaju se gužve zbog uskog grla na rotoru. Sve ovo ne negira mogućnost da bi možda bolje rješenje bio rotor s više traka.

- Od Jazina pa sve do Kolodvora nigdje nema metalnih ploča (u prvom
redu podno semafora) koje vozače ( u prvom redu turiste) obavještavaju gdje
je bolnica, gdje poliklinika, kuda skrenuti za Zagreb ili Split. Kako će turist, kada dođe na semafor kod Kolovara, znati kuda krenuti ako želi na autoput?

- Jedan od nedostataka su i ravne strelice ispred bivšeg rotora. Tu se teško snalaze i Zadrani. Više puta sam vidio kako vozilo koje namjerava voziti ravno ( u bolnicu ili Fošu) vozi srednjom trakom i tek kad prođe semafor shvati da je trebao biti u traci krajnje desno. Zbog toga su mogući (za život bezopasni) sudari , a kojih, nadam se, do sada nije bilo. Želim reći da na dvije lijeve trake trebaju biti strelice okrenute na lijevo, navodi u svom osvrtu naš sugrađanin.