Žalosno je da se obični građani moraju igrati policajaca i drugih stručnih osoba vezanih za promet, dok oni koji su za to odgovorni i plaćeni olako dopuste puštanje u  promet kompletne prometnice. Jedna je to od reakcija koje smo dobili na adresu našeg portala od Zadranina nakon otvaranja novog prometnog rješenja pod zajedničkim nazivnikom Ulica Nikole Šubića Zrinskog.

Budući se koristim svakodnevno tom prometnicom imam nekoliko primjedbi-komentara, napisao je naš čitatelj:

1. Ul. Đure Marušića kojom se izlazi iz Arbanasa na Bulevar nije označeno skretanje desno (obavezno) ni vertikalnom niti horizontalnom signalizacijom  pa se može dogoditi da neko skrene lijevo ( pouka slučajevi na auto cesti)
2. Ulicom kojom se dolazi od bolnice do ulaza u hotel  Kolovare označeno je znakom obavezno STOP - za skretanje lijevo i pravo, dok je horizontalna signalizacija puna crta izblijedila (mogla se ponovo ucrtati). Znakovi STOP vidljivi su tek na 10-tak metara (zaklonjeni drugim prometnim znacima i stablom).
Na tom mjestu vozači iz smjera bolnice se uopće ne zaustavljaju i ne propuštaju one koji dolaze iz Arbanasa a pogotovo iz novootvorene ulice Nikole Šubića Zrinskog
3. Drugi problem na tom križanju je postavljen znak za skretanje desno u smjeru bolnice da bi nakon 5 metara bila druga oznaka zabranjen smjer.
4. Na zapadnom dijelu četverotračne ceste od Kolodvora u smjeru bolnice, kod automehaničara, na udaljenosti od 10-tak metara ucrtana su dvije oznake za skretanje ulijevo. Ta prva se mogla ucrtati odmah nakon semafora. Ovako bi za nekoga mogla biti zbunjujuće.
5. Svjetla na stupovima nisu postavljena (pa se vozi po mraku), a ograda na zidu uz bolnicu se postavlja do mraka. Zar se to nije moglo ranije? A ona trava visoko iznikla iz zemlje po sredini ceste. A ostavljeni stari stupovi za osvjetljenje ceste, onako neizgledni se ne uklapaju na novoj cesti. Sramota nečija, stranci nam se smiju. Balkan, možemo se mi ljutiti koliko hoćemo ali to je to.

I na kraju, signalizacija treba biti u funkciji sigurnosti svih sudionika prometa te da olakša snalaženje u prometu ne samo domaćem već i strancima (ovako imamo zbunjujuće stanje - srećom kultura u prometu Zapada je na višoj razini), napisao je Zadranin B.L.

I sami smo obišli novu prometnicu koja je otvorena bez rasvjete,  a  na dijelu kod Trafostanice i nije dovršen nogostup. Pješaci su u savim podređenom položaju i što se tiće semafora na Ravnicama  dok je o slavnom nogostupu uz stranu bolnice, suvišno  govoriti. Njega jedva ima tamo gdje iskače "kantun" zgrade Ginekolgije kao i Trafo stanica HEP-a. Na uskim kolnicima te presukim nogostupima - iscrtana su nova "haha",  "hoho", a na kolniku  "cirkus" i "e,moj doktore" - kao poruka prometnim stručnjacima, projektantima i gradonačelniku. Policija je tek danas stigla u provjeru sigurnosti prometnice.

Za razliku od prometnog rješenja Relja, kada su građani Zadra tek naknadno reagirali na sve nelogičnosti, ovaj put se upozoravalo na vrijeme od strane građana. Očito da nije bilo nikog moćnijeg tko će lupiti šakom o stol. Nema sumnje da će Grad Zadar, koji je izdao građevinsku dozvolu, Hrvatskim cestama dati i uporabnu.

Istodobno ravnatelj bolnice Željko Čulina koji nam je prije neki dan dvosmisleno u svom stilu govorio kako se sve, što se tiče bolnice, radi prema projektu, sada javno kuka i šalje otvoreno pismo ministru Olegu Butkoviću. Resorni ministar će  sutra zajedno s ostalim pripadnicima Vlade provesti novom gradskom magistralom kojom je, usput rečeno, ograničenje brzine 50 kilometra a na suženju kod Ravnica i 40 kilometara na sat.