I prije otvaranja Poliklinike, znalo se da je to ogroman prostor, veliki sustav i još veći trošak zbog kojeg se zimi štedjelo u negrijanju zajedničkog prostora a sada, kada je počela vrućina, hlađenje se pretvorilo u grijanje.

"Klime ne rade, određene prostorije su izrazito vruće i zagušljive zbog čega ionako bolesni ljudi padaju u nesvjestice. Upravo zbog ovakvih stvari moramo otvarati prozore i raditi propuh, koji nam puno i ne pomaže jer je u prostoriji za centralni upis bez obzira 30 stupnjeva naviše, a što će tek biti ostatak ljeta... Ne moramo ni spominjati da nas sve boli od propuha. Negdje se smrzavaju, negdje se kuhaju. A "kuhaju" se recimo na Odjelu za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju - uz to što klima ne radi, nema ni prozora ni ventilacije, a time još manje zraka", poruka je koju smo dobili prije dva dana i nakon koje smo se sami uvjerili da je u Poliklinici nastala tiha pobuna osoblja i pacijenata.

Dan poslije dobili smo birokratski odgovor kojeg potpisuje ravnatelj Bolnice, dr. Željko Čulina koji za problem okrivljuje pacijente.

"Sustav hlađenja je ugrađen u svim prostorijama Poliklinike. Isti se sastoji od vanjske centralne jedinice koja rashlađuje vodu, koja se potom distribuira cjevovodima koji su provedeni kroz zgradu do postavljenih ventilokonvektora kojih je broj veći od 400. Na ovako tehnički složenom sustavu moguće je da dođe do zastoja u radu dijela sustava. Nadležne službe po prijavi zastoja u što kraćem roku otklanjaju isti. Međutim, isto tako je uočeno da korisnici naših usluga samoinicijativno otvaraju prozore što dovodi do toga da sustav zbog uštede energije automatski gasi ventilokonvektore pomoću mikroprekidača koji se nalazi na svakom prozoru, te ovim putem apeliramo na naše građane da to ubuduće ne čine" poručio je ravnatelj bolnice.

Kada smo mu uputili upit za zastoj od dva sata lifta u Poliklinici, ravnatelj Čulina nas je u pisanom odgovoru koji je stigao prošlog petka poslijepodne uputio na ravnatelja Zavoda za javno zdravstvo dr. Zorana Škrgatića, koji je predsjednik Upravnog vijeća zadarske bolnice. A Bolnica je vlasnik Poliklinike. U njoj nažalost vrlo često pada informatički sustav, a ima posla i na dovođenju u red telefonije.

Oni koji su prešli raditi u Polikliniku žale se što na svom parkiralištu moraju plaćati. Četiri kune po satu je previše za osam radnih sati provednih na radnom mjestu. U pokušaju da nađu parkirno mjesto ispred bolnice, već u 6 i 30 sati sve je puno, doznajemo. Medicinsko osoblje parkira okolo, a "pauk" postaje vrlo revan na prostoru kod parkirališta Poliklinike koje zjapi prazan. Traže povlaštenu parkirnu kartu kao što je praksa u svim javnim ustanovama, ali zaposlenici zadarske bolnice već godinama nemaju svog predstavnika u Upravnom vijeću.

Građani upozoravaju na tehničke probleme s naplatom parkirališta i rampom, što je također bio jedan od problema ove nove, stare zgrade zdravstva. Ravnatelj Čulina potpisuje pisano očitovanje:

Plaćanje istog dostupno je svim građanima koji se parkiralištem služe. Sustav naplate smatramo, funcionira na valjan način, ali s obzirom da je u funkciji tek nekoliko dana moguće je da povremeno dođe do manjih poteškoća koje se rješavaju u što kraćem roku od strane nadležne službe. Važno je napomenuti da je sustav naplate parkinga uveden kako bi se uveo red, odnosno kako bi pacijenti imali mjesto za parkiranje prilikom dolaska u Polikliniku. Podsjećamo da je za korisnike Poliklinike prvi sat parkinga besplatan, utješna je informacija iz Ravnateljstva zadarske bolnice koje se oglušuje na zahtjeve građana i zaposlenika.