Tjedan dana nije bilo dovoljno gradskoj upravi i Vodovodu da osmisle opravdanje za javnost nakon što je gradski vijećnik Jure Zubčić upozorio na stanje na Putu Stanova, prometnici na kojoj od kraja listopada Cestar izvodi rekonstrukciju vrijednu 6,6 milijuna kuna s PDV-om.
Uz fotografije puknute cijeve, koju nitko nije sanirao u 24 sata, Zubčić je upozorio kako radnika nema nigdje na vidiku unatoč probijenim rokovima.
– Voda teče, radnika nema, šahtovi i rupe otvoreni i nisu propisno označeni, a tuda djeca idu u školu. Ovo je izvrstan odgovor zašto radovi na niti 500 metara dionice traju 7 mjeseci, istaknuo je gradski vijećnik SDP-a dodajući kako su građani ti koji plaćaju ovakvu aljkavost.
Upravo nam se jučer javio jedan od njih koji je uputio pismo na više adresa nadležnih i medija.
– Iako su rokovi za završetak radova probijeni, na gradilištu se tijekom dana pojavljuje po mojoj procjeni jako malo radnika (njih 5 ili 6). Po dobrom starom hrvatskom običaju dio njih pije pivu na zidiću ili šeta kako drugi rade, dok njih nekoliko kao nešto rade. Iza 17 sati radnim danom, kao ni subotom, na gradilištu nema nikoga. Zar ne bi bilo normalno da se u slučaju kašnjenja radova zaposli više ljudi ili uvede smjenski i prekovremeni rad vikendom kako bi radovi bili što prije gotovi, na kraju i u predviđenom roku?
Druga stvar koja me muči je to što radnici, koliko god ih malo bilo, nemaju nikakvog razumijevanja i obzira za stanare okolnih kuća, pa nam parkiraju strojeve i kamione na ulaz od dvorišta ili zatrpaju prilaz pijeskom ili kamenjem. Mislim da se ovakve stvari u civiliziranom svijetu ne bi smjele događati, pa Vas ovim putem pozivam da ozbiljno shvatite svoj zadatak i završite ga u najkraćem mogućem roku. Da živimo u Japanu pretpostavljam da bi ta ulica bila gotova za maksimalno mjesec dana, a ne gotovo godinu dana kao sto je to slučaj u Hrvatskoj. U prilogu dostavljam nekoliko fotografija kako bi stekli dojam koliko se “puno” radi na gradilištu. Istina je da su slike napravljene iza 16 sati, ali kao što sam prije rekao – ako se toliko kasni trebalo bi raditi u dvije ili tri smjene. Pretpostavljam da ćete mi odgovoriti kako nemate dovoljno radnika za višesmjenski rad, ali taj odgovor ne prihvaćam. Razlog što nemate dovoljno radnika je taj što ste uzeli previše posla kojeg ne možete odraditi u zadanim rokovima i računate na podršku i zaštitu politike u tome. To je tipična hrvatska priča. Nadam se da ću dobiti odgovor na ovo pismo, istaknuo je građanin čiji su podaci poznati redakciji, ali i nadležnima kojima je upućeno ovo pismo.
Odgovora nema, a ranija opravdanja za kašnjenje radova bila su ugrađivanje nove infrastrukture te otkup zemljišta za nogostup. Jedan dio otkupa zemljišta za drugu stranu dionice obavljen je još za vrijeme dogradonačelnika Dražena Grgurovića koji je vodio taj postupak.
U svakom slučaju radovi moraju biti gotovi do 15. lipnja, a stanje na terenu 10 dana prije roka zabilježio je i naš fotograf Marko Dimić.