ZADAR – Rotor na Ravnicama, kojeg su svojedobno na poticaj iz Grada Zadra izgradile Hrvatske ceste (HC), zamijenili su semafori.
Unatoč i usprkos pobuni javnosti, projektanti iz Šibenika kojeg je angažirala ista državna tvrtka (HC), odlučila je srušiti prvi zadarski rotor. Opravdanje iz Hrvatskih cesta, kao investitora najvećeg zahvata obnove državnih cesta kroz Zadar, bilo je u novom prometnom rješenju kojim Ulica Marka Marulića postaje jednosmjerna. A ona se trokrakim raskrižjem spaja s četvetrotračnom Ulicom Nikole Šubića Zrinskog te dvosmjernom Ulicom Dmitra Zvonimira.
I sad imamo semafore – na čak četiri nova raskrižja i prijelaza na obnovljenoj dionici od nepunih 900 metara prema Google izračunu.
Novi je semafor kod prilaza Autobusnom kolodvoru koji je do sada bio nereguliran i opasan. Drugi semafor je 400 metara dalje – kod ulaza za hotel Kolovare. Na udaljenosti od 300 metara je ugrađen semafor za pristup Poliklinici i onda će se opet čekati na novom semaforu kod Ravnica. Novo raskrižje trebalo je biti ulaz za taj prostor na kojem se planira graditi javna garaža već 10 godina. Na gradnju garaže građani Zadra načekat će se kao i na semaforima koji će spriječiti bržu vožnju četveroračnim nastavkom Bulevara.
Koliko je ta mini autocesta opravdana na potezu između Bolnice i Poliklinike, pokazat će vrijeme. Hoće li se povećati razina buke pacijentima, osobito na Odjelu za ginekologiju, pretpostavlja se. Ravnatelj bolnice dr. Željko Čulina tražio je, naime, od investitora podizanje zvučne barijere. Tražio je ravnatelj bolnice i da im Hrvatske ceste plate dio bolničkog dvorišta u koje se ušlo proširenjem. Međutim, Hrvatske ceste su po zakonu vrijednost zemljišta od 3.6 milijuna kuna dobile besplatno. U bolnici bi trebali biti zadovoljni što im je srušen stari zid koji je bio ružan i podignut novi betonski zid koji je samo novi.
I na kraju pitanje širine nogostupa koji je na mjestima ispod zakonskog standarda i čijoj se minimali smijala cijela Hrvatska nakon što je netko napisao “ha-ha”, što valjda neće dočekati komisiju za tehnički pregeld rekonstruirane prometnice. Završetak radova najavljen je za 8. lipnja, a razlog kašnjenja prema HC-u su bili kablovi HEP-a radi novih semafora.