Turisthotel, zadarska najveća turistička tvrtka, prošlu je godinu završio s 10 posto povećanim prihodima ali čak 17.2 posto manjom bruto dobiti. Najvažniji su to financijski pokazatelji zbog kojih u završnom izvještaju Turisthotela neće reći da su rezultati izvrsni nego dobri. Za razliku od političara koji su prošlu godinu proglašavali rekordnom, najboljom i nezaboravnom, u Turisthotelu su realni. Jer oni se bave turizmom i znaju ga raditi.
U završnom izvještaju za prošlu godinu tako se navodi “veliki problem s nedostatkom radne snage, posebno, u turističkom građevinskom sektoru, posljedice čega smo direktno osjetili kroz povećane troškove građenja kod investicija, koje su u prošloj godini, bile prilično velike. Kao i kroz povećane tekuće troškove poslovanje s obzirom na to da smo morali znatno podići bruto plaće da bi osigurali radnike za sezonu. Osim toga na turističkom tržištu imali smo veliki povratak konkurentnih zemalja, kao što su Turska, Tunis i druge zemlje s dampinškim cijenama, a kod nas su i dalje ostala velika fiskalna i parafiskalna davanja što čini našu industriju ne baš konkurentnom na sve većem turističkom tržištu, poruka je onima koji u javnosti govore o turizmu kao “zlatnoj koki Hrvatske.
Sve to je utjecalo na ovogodišnje rezultate koji su u Turisthotelu za sukladni planovima jer će više morati koristiti unutarnje rezerve kojih uvijek ima. Ukupni prihodi društva Turisthotela bio je 269,847 milijuna kuna i veći su za 10,4 posto dok bruto dobiti iznosi 65,885 miljuna kuna i manja je za 17 ,2 posto. Ostvarena operativna dobit iznosi 67,358 milijuna i manja je za 13, 8 posto nego je to bilo prošle godine
Praonica Plat, koju je Turisthotel kupio u Dubrovniku, pokazala se dobra poslovna odluka jer su za 3.6 posto povećali bruto dobit na prihodu od 11,633 milijuna kuna.
Kao i Turisthotel je svake godine ulagao u kvalitetu i nove kapacitete. Lani je investirano 173.8 – što kreditnih a što vlastitih milijuna kuna.