Kraljevski vinogradi sudjelovali su i ove godine, po četvrti put, na jednom je od najvećih sajmova prehrambene industrije u Japanu - Food Table in Japan. Ovogodišnji sajam sastojao se od četiri paralelne izložbe - Supermarket Trade Show, Kodawari Food Fair, Delicatessen Trade Show i Gaishoku Food Table, a Kraljevski su vinogradi preko japanske partnerske tvrtka Fuji Trading predstavili vina renomiranih hrvatskih vinara.

Izvoz vina Kraljevskih vinograda u Japan započeo je prije pet godina, nakon čega se svake godine u veljači predstavlja na najvećem sajmu trgovine u Japanu. Predstavljanje vina u Tokiju, Osaki, Nagasakiju, Okinavi i drugim japanskim gradovima, kao i posjete japanskih partnera Zadru i Punta Skali, obuka japanskih studenata u uzgoju vinove loze i proizvodnji vina, dio su dugogodišnjeg projekta promocije ove vinarije u Japanu.

I ove godine je u posjeti izložbenom paviljonu nazočio veleposlanik Hrvatske u Japanu Dražen Hrastić, koji je predstavio turističke i gospodarske potencijale Hrvatske japanskim turistima i gospodarstvenicima.

Japan je posebno zahtjevno i vrlo zanimljivo tržište za hrvatske vinare koji mogu pružiti autentična vina visoke kvalitete. U Japanu se godišnje popije blizu 400 milijuna litara vina, a u uvozu dominiraju vina iz Europe, među kojima hrvatska vina sve više dobivaju na značaju, ističu iz Kraljevskih vinograda.