ZADAR - Nakon što je direktor Zračne luke Zadar Josip Klišmanić angažirao  putem natječaja zagrebačku tvrtku BDO savjetovanje, koja je za 118 tisuća kuna bez PDV-a dobila posao izrade sistematizacije, ona je od početka ove godine stupila na snagu.
Potvrđeno je to u pisanim odgovorima koje smo od direktora zadarskog aerodroma čekali punih 10 dana. U njemu je napisano:

„S 1. siječnjem 2019. godine na snagu je stupio novi Pravilnik o organizaciji/ustrojstvu društva Zračna luka Zadar d.o.o. Novim Pravilnikom usklađene su plaće radnih mjesta na kojima se zapošljavaju radnici tijekom sezone. Također su sezonski radnici kroz mjeru aktivne politike zapošljavanja zadržani u statusu stalnog sezonskog radnika, ističe se u dijelu Klišmanićevog odgovora iz kojeg ne znamo jesu li plaće povećane ili smanjene, odnosno koliko će koštati nova sistematizacija.

"Sukladno potrebama posla, a s obzirom na povećanje prometa putnika i opsega poslova pojedine organizacijske jedinice su kadrovski ojačane, a pojedine fuzirane s drugim organizacijskim jedinicama, trebao bi biti razlog zbog čega je trebao vanjske konzultante da naprave nešto što je specifično i što najbolje znaju oni koji rade u zračnom prometu, podvrgnutom međunarodnim standardima.
Ali da to bude u skladu s trendovima korporacijskog poslovanja a ne javnog, državnog poduzeća, onda su zagrebački konzultanti ustrojili Ured direktora. U njemu je predviđeno mjesto savjetnika, voditelja te tajničko mjesto.

Na naše izravno pitanje o tom dijelu sistematizacije, direktor Klišmanić je poručio kako trenutno nema planova ni potreba za njegovo širenje.
U Uredu direktora Zračne luke zaposlena je samo tajnica direktora, navodi se u odgovoru kojeg smo dobili iz uprave zadarskog aerodroma.