ZADAR- U Gradskoj vijećnici održana je javna rasprava za Urbanistički plan uređenja dijela uvale Bregdetti gdje je na prostoru nekadašnje Zadranke u Arbanasima predviđena stambena gradnja.

Prema planu kojeg je naručio Nautilus, još jedna tvrtka u suvlasništvu Zdenka Zrilića, a izradio Block projekt, u toj novoj zoni predviđen je kapacitet za 1 800 ljudi. Izrađivač plana odredio je lokaciju za igralište na zelenoj zoni koja u obuhvatu zaštite Hrvatskih željeznica. Nekoliko sudionika rasprave iz Arbanasa potezalo je pitanje planiranog igrališta. Predsjednik NK Arbanasi Edi Perović raspitivao se može li ono biti uz postojeće malonogometno igralište. Drugi su pitali može li se napraviti servisno parkiralište za lokaciju, na kojoj je još i košarkaško igralište (uz ogradu nekadašnje trgovačke kuće Zadranke).

- Predviđena lokacija budućeg igrališta na kojem su inzistirali iz MO Arbanasi, nalazi se na državnom zemljištu kojeg je moguće dobiti. To vam je igralište bliže nego lokacija onog neprežaljenog, referirao se na njihove upite voditelj rasprave Matko Segarić, zamjenik pročelnika za graditeljstvo i prostorno uređenje. Igralište NK Arbanasi bilo je na terenu vraćenom Nadbiskupiji koja je prodala Konzumu (nasuprot Autobusnog kolodvora).

Prema predloženom planu kojeg je predstavio urbanist, arhitekt Željko Predovan, Bregdetti su mješovita zona u kojoj je moguća pretežno stambena gradnja. Suprotno Prostornom planu Grada Zadra u kojem je veličina građevinske parcele određena na 600 metara četvornih, ovim Planom je to 1000 kvadrata. Za razliku od UPU Vitrenjaka koji je dan ranije bio na raspravi, nije bilo drugih vlasnika terena koji bi se pobunili na veličinu parcele.

U obuhvatu plana od 11.4 hektara vlasnici zemlje su pod istom kapom na terenu koji je nekada pripadao Zadranki te Državi sa zaštitnom zonom željezničke pruge. Izrađivač plana predvidio je novu prometnicu koja bi prolazila između zelene zone i gornjim dijelom obuhvata nove mješovite zone (iznad ograde Zadranke) te bi se spuštala na postojeću prometnicu, nešto prije podvožnjaka.

Autor plana je predvidio i rješenje za željezničku prugu koja prolazi kroz zonu, a dugo već nije u funkciji kao i rješenje u slučaju izmještanja željeznice za što se jako dugo čekaju Hrvatske željeznice.