Direktora Zračne luke Zadar Josipa Klišmanić ne smatra da je gubitak status baze Ryanaira na zadarskom aerodromu jer će ta kompanija povećati promet. Za iduću sezonu najavljena su četiri nove destinacije koje su potvrđene i uvrštene u red letenja od strane Ryanaira. To su Hamburg, Köln, Nürnberg i Prag, dok se o uvođenju nekih drugih odredišta još uvijek pregovora. Ako se sve ostvari kako je planirano, Zračna luka Zadar očekuje porast od 20 posto putnika s Ryanairom, najavio je Klišmanić.

 Još četiri linije najavljene su na sajmu u Londonu za zračne veze iz Zadra prema Češkoj, Poljskoj, Italiji i Njemačkoj.

Na novinarski upit je li Ryanair najavio ukidanje baze na zadarskom aerodromu.
Klišmanić nam je odgovorio kako još nije službeno potvrđeno njezino ukidanje.
I održao lekciju za javnost:
Ali s obzirom na napise koji su se pojavili nakon te informacije, a koji su krenuli u apsolutno krivom smjeru, htjeli bismo pojasniti ovim putem što uopće predstavlja pojam baze.

Baza Ryanaira na Zračnoj luci Zadar postoji od 2013. godine. Baza u našem slučaju podrazumijeva 1 bazirani zrakoplov koji je odrađivao do 3 dnevne rotacije (dolaska i odlaska), odnosno 21 rotaciju tjedno. U sklopu baze Ryanair je također koristio prostorije za svoje poslovanje. Zračna luka Zadar također je omogućavala i određena školovanja posadama koje su radile na baznom zrakoplovu, a sve u svrhu neometanog obavljanja njihova posla, navodi direktor Klišmanić.

Baza sama po sebi ne donosi nekakve posebne benefite. Međutim, ako i dođe do ukidanja dogodit će se to da prvi jutarnji let iz Zadra više neće biti u ranojutarnjem terminu oko 6:30 sati, već nešto kasnije oko 7:30 sati, a večernji letovi koje smo imali, a nerijetko su dolazili iza 23:30, više neće dolaziti tako kasno nego će slijetati najkasnije do 22:30. Broj rotacija se neće mijenjati vezano za činjenicu jesmo li ili ne baza za Ryanair. Jedina je, dakle, razlika to što Zračna luka Zadar neće biti polazna točka na jutarnjim letovima, ističe direktor Zračne luke Zadar koja gubi jedan status.