ZADAR- Štand zadarske regije na WTM, velikom turističkom sajmu u Londonu i ove je godine dijelilo  još osam partnera. Uz TZ Zadarske županije i TZ Grada Zadra, u Londonu su se predstavili Turisthotel, Ilirija, Zračna luka Zadar, putnička agencija Terra Travel, Hotel Pinija, TZ Vira te prvi put Falkensteiner i Vile Dalmacija iz Preka.

 

Turisti s britanskog tržišta uglavnom reagiraju na južni dio Jadrana pa je teško govoriti o konkretnim rezultatima koje će londonski sajam donijeti za iduću sezonu na zadarskom području. Najviše se spekuliralo o novim avionskim linijama, osobito od strane menadžera Ryanair za Zadar. Kako neće kada Hrvatska turistička zajednica ulaže 15 milijuna kuna u poticanju avio prometa za produžetak turističke sezone što je mantra ministra turizma.

Na štandu zadarske destinacije prvi put je predstavljen novi promo materijal kojeg je uoči Londona javnosti obznanila Županijska TZ. Vrtio se novi spot a štand je dobio na prepoznatljivosti novim sloganom Zadar region - Say YES! to everything, jako razumljivim potencijalnim gostima s britanskog tržišta koje je kozmopolitsko. Na štandu je bila i oznaka da je Zadar destinacija koju je preporučio vodič Lonely planet u 2019..

Zadarska ekipa s ministrom turizma Garijem Cappelli.

Do nove sezone, Zadarska županija bilježi porast turističkog prometa za 6 posto u odnosu na lani, tvrde dobri poznavatelji nakon što se Hrvatska turistička zajednica pohvalila brojkama. Zadarska županija sa 14,4 milijuna noćenja 4. je u turističkoj statistici za prvih 10 mjeseci dok je s brojkama u listopadu na petom mjestu s 378.000 noćenja