ZADAR– Projekt obnove državnih cesta kroz Zadar započeo je u rujnu 2017. godine, a premda je rok 12 mjeseci, prema informacijama investitora – Hrvatskih cesta, radit će se do kraja svibnja 2019.
Nitko od investitora, a niti iz gradske uprave, nije građane Zadra informirao što će se i kako raditi. Informacije o tom, 35 milijuna kuna ugovorenom projektu, novinari na kapaljke dobivaju preko glasnogovorničke službe Hrvatskih cesta u Zagrebu.
Od njih smo tražili informacije o najzahtjevnijem dijelu projekta na kojem se praktički, bez najave, radi već mjesec dana – Ulici Nikole Šubića Zrinskog kao i u Ulici Marka Marulića. Doznali smo i zbog čega se ruši prvi zadarski rotor na Ravnicama te će se umjesto njega postaviti semaforizirano raskrižje.
Dakle, Ulica Marka Marulića postaje jednosmjerna ulica pa bi kružno raskrižje na Ravnicama bilo loše rješenje zbog velikog broja lijevih skretača. Iz ulice Nikole Šubića Zrinskog na Ravnicama moći će se skrenuti samo lijevo prema bolnici i Foši, a iz Ulice Marka Marulića bit će moguće skrenuti lijevo u Ulicu Nikole Šubića Zrinskog, tako su se investitori očitovali o budućoj prometnoj regulaciji.
Ulica N.Š. Zrinskog, dvotračna prometnica između Poliklinike i Bolnice, proširuje se i postaje četverotračna ulica ukupne širine kolnika 12,50 m s pješačkim stazama širine 1,20 m sa svake strane, navodi se u informaciji koju smo dobili iz HC-a.
Ulica će se proširiti u prostor bolničkog dvorišta pa se zbog toga ruši postojeći ogradni zid bolnice. Izgradit će se novi ogradni zid bolnice te omogućiti pješacima najkraći put između bolnice i Poliklinike. Za vrijeme radova u ulici Nikole Šubića Zrinskog, EVN će postaviti plinovod i trupu ceste, a HEP će zamijeniti dotrajale visokonaponske kabele. Zbog izmještena postojećih kabela i cjevovoda što zahtjeva više vremena paralelno će se odvijati radovi u ulici Nikole Šubića Zrinskog s radovima u Ulici Ante Starčevića i Marka Marulića, navodi se u informaciji koju nam je prenijela Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta.
Oni su projekt obnove državnih cesta povjerili Građevinskom projektu Šibenik.