ntitet turizma Zadarske županije na kojem se radi od 2017. godine
Njega su izradile dvije ugledne agencije koje je angažirala Županijska TZ kako bi se došlo do prepoznatljivosti i profiliranja turističkog brenda zadarska regije, odnosno destinacije.
Prostor Zadarske županija slabo je poznat, a spontan prepoznatljivost je Zadar te Pag preko Zrća. Stručnjaci su dali podlogu i smjernice za stvaranje prepoznatljivosti, koja je ključna poruka, kako je to istaknula direktorica Mihaela Kadija u doživljajnoj regiji. Ciljana skupina su oni gosti koji preferiraju aktivni odmor. Za to imaju prostor s prirodnim datostima koje su podijeljene u arhipelag, gradove, rivijeru od Vira do Pakoštana, ruralni i prirodni prostor. Za svaki segment zadarske destinacije, može se izvesti priča koja će privući turiste da je dožive. Primjerice za sam Zadar su istaknite priče o barkarjolima, o fortifikaciji te Ledena- Trg pet bunara, nazvana Dolce la noneti – u našem prijevodu „fjaka”.
Županijska TZ priredila je u Kneževoj palači kako se stvarao novi turistički brend s kojim će oni izaći na tržište. Zoran Kasum iz HD Consultinga prezentirao je brend strategiju turističke destinacije Zadarske županije dok je Luka Duboković iz BBDO-a izložio kreativni koncept brend-identiteta i produkcije. Radi se o agenciji čije je autorstvo „Full of Life” koncepta HTZ i nagrađivani spota „Ambasadori hrvatskog turizma”, pohvalila se Kadija s angažiranim kreatorima koncepta brendiranja turističke destinacije Zadarske županije.
Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije istaknula je kako se do rješenja došlo putem dugog procesa anketiranja, intervjua i razgovora, te radionica odnosno suradnjom s predstavnicima turističkih zajednica i turističke industrije.
– Svi zajedno trebamo se kao destinacija nametnuti kao turističko odredište koje nudi brojne aktivnosti, te poraditi ozbiljno na dostupnosti informacija upravo o toj, postojećoj ponudi, najavila je direktorica Županijske TZ.