ZADAR– U najnovijoj odluci o reklamiranju nismo pronašli ništa što bi se odnosilo na ovaj najveći reklamni prostor kojeg iznajmljuje i naplaćuje Grad Zadar.
Fasada poslovne zgrade u Jazinama odavno je već „carina” za sve velike i nove oglašivače, osobito sponzore KK Zadar.
Prostor je odavno popunjen. Posljednju veliku reklamu postavila je Maraska. Preostala tvornica pića i simbol Zadra – u tom duhu tradicije oblikovana im je i reklama.
Ali uz njih još ima mjesta, ocijenilo je Povjerenstvo za ocjenu mogućnosti postavljanja reklamnih poruka te su pustili i jednu modernu reklamu. Uber je i službeno ušao u Zadar. Gradske vlasti su im omogućili reklamu koja je blago rečeno gramatički promašena. Marketinški stručnjaci su umjesto Gledaj Zadar s Uberom napisali Gledaj Zadra s Uberom. Naziv grada pretvoren je u živo biće.