U više gradskih četvrti ovog se ljeta događalo da kamioni Čistoće, kupeći komunalni otpad, iza sebe ostavljaju masni smrdljivi trag. Imaginarni nadzornik obavljenog posla tako bi bez problema mogao slijediti trag tekućine i vidjeti kojim su redom radnici prikupljali otpad, gdje su se zadržavali, a gdje su samo projurili. Tamo gdje se zaustave, naime, curi smrdljiva ustajala otpadna voda, koja se suši na tlu i ostaje za uspomenu stanarima sljedećih desetak dana. Vrući ljetni zrak tada je oplemenjen divnim miomirisima, a u manjim ulicama koje inače služe kao dječja igrališta, budući da takvih nemaju izgrađenih, uvodi se zabrana trčanja, loptanja i vožnje bicikla.
Sudeći prema odgovoru Pere Zubčića, tehničkog direktora “Čistoće”, ne radi se o kvaru na vozilima, već o neminovnoj posljedici ostavljanja tekućeg otpada u kantama i kontejnerima.
– Vozila za odvoz komunalnog otpada nisu predviđena za odvoz tekućina. Ako se radi o manjoj količini tekućine, nju upije preostali otpad u spremnicima, ali nakon pet sati rada i prikupljenih 7-8 tona otpada normalno je da ta tekućina počne curiti. Nije lijepo ni ugodno, no na to se ne može utjecati, kaže Zubčić, pozivajući građane da prazne boce prije bacanja u kante te odlažu što manje organskog otpada poput lubenica.
– Postoje brtve u vozilima koje se redovito mijenjaju, ali nije stvar u kvaru kojeg bi mi mogli popraviti. Kada se dogodili onečišćenje, izlazimo s čistilicama i saniramo ga. Građani kojima se takav problem dogodi mogu nas i sami kontaktirati na jedan od dežurnih telefona, 234-800 ili 234-812, nakon čega ćemo u najkraćem mogućem roku izaći na teren, kaže Zubčić.