Županijska lučka uprava Zadar, koja upravlja s 8 luka županijskog značaja i 103 luke od lokalnog značaja, u 2017. godini ostvarila je prihode od 20.8 milijuna kuna od čega 11.4 milijuna kuna čine prihodi od djelatnosti, odnosno lučkih pristojbi te naknada od koncesija, dok je ostatak ostvaren kroz donacije iz proračuna države te lokalnih samouprava.

- Najveći iskorak napravili smo u uslugama za privez i odvoz brodova za koje smo zaposlili 10 djelatnika, od toga 7 na otocima, naveo je ravnatelj ŽLU Davor Škibola koji je osim poslovnih brojki na Kolegiju župana predstavio provedene projekte izgradnje i sanacije lučke podgradnje, ukupne vrijednosti od 8.4 milijuna kuna.

To su: rekonstrukcija obalnog zida luke Petrčane, sanacija lukobrana u luci Neviđane, sanacija gata u luci Žman, završetak izgradnje 1. faze trajektne luke Tkon, sanacija rive u luci Pašman, sanacija obalnog zida u luci Zapuntel, sanacija mula i obalnog zida u luci Mali Iž-Komoševoa, sanacija obalnog zida u luci Muline Stivon, sanacija pristaništa u luci Pakoštane, sanacija školjere u luci Ljubač, sanacija trajektnih rampi u luci Preko, iskop dna u luci Pag, izgradnja lučkog svjetla u luci Hrvatin te postavljenje bokobrana u luci Biograd i ograde na istezalište luke Jazine. U lukama Preko i Biograd na Moru postavljen je sustav video nadzora za bolju kontrolu gužvi. 

Projektna dokumentacija za daljnju izgradnju i sanaciju lučke podgradnje ostvarena je u iznosu od 767.900,00 kuna, a odnosi se na konzervatorski elaborat i lokacijsku dozvolu za iskop dna u luci Pag, projekt izgradnje 2. faze trajektne luke Tkon, projekt dogradnje luke Sali, projekt rekonstrukcije obale luke Silba Žalić, projekte sanacije luka Preko, Muline, Vinjerac i Pakoštane.

- Zaista smo ponosni što smo upravo mi od svih luka u Hrvatskoj prvi uspjeli povući EU sredstva i to za luku Tkon u kojoj će, predviđamo, radovi početi u rujnu. U pripremi imamo još puno projekata i koncesija i ja sam zadovoljan rezultatima. Nadam se da su i ostali, poručio je Škibola dodajući kako su kao lučka uprava aktivni i u ekologiji. Naime, ŽLU sudjeluje u eko akciji „Daj ruku za čiste Jazine" te radi na vađenju i čišćenju starih brodova. Tako će se krajem mjeseca iz dna luke Mrljane izvaditi olupina broda koja tamo leži već 10 godina. 

Zadarski župan Božidar Longin Škibolu je nazvao "perspektivnim ravnateljem" te se posebno osvnuo na razvoj luke Biograd. 

- Po uzoru na grad Zadar želimo prebaciti svu operativu koja u ljetnim mjesecima guši biogradsku rivu. Ribari, trajekti, automobili - sve ćemo to izmjestiti iz gradske vreve na istočnu stranu grada jer je ljeti zaista nemoguće ući u Biograd od magistrale do luke. Kao što Gaženica ima direktan izlaz na autoput, tako će i Biograd imati na Jadransku magistralu. Ove godine završavamo projektnu dokumentaciju. Držim da je to kapitalni projekt za Županiju, a s obzirom na uhodani ritam s Ministarstvom, siguran sam da ćemo za njega uspjeti dobiti značajna sredstva, istaknuo je Longin.