Uklonjen je važan dio zadarske prometne i komunalne infrastrukture, javio nam je slikom i riječju jedan naš čitatelj.


Radi se naime o, širokom krugu vozača poznatom infrastrukturom objektu, kolokvijalno nazvanom trivijalnim imenom Šaht.
- Ovaj vrijedan dio zadarske graditeljske baštine, svakodnevni podsjetnik na tradicionalnu vještinu zadarskih urbanista, projektanata, graditelja i svih neimara koji su utkali svoje živote u uzornu prometnu infrastrukturu grada, imao je međutim i veliki nedostatak.

- Naime, u novije doba struka je zamijetila kako se već neko vrijeme, točnije još od 80-ih, ranije spomenuti objekt ŠAHT, uzdiže čak dvadesetak centimetara nad zemljom, zlokobno prijeteći svima, automobilima, mopedima, biciklistima, pa čak i pješacima.
- Četiri desetljeća najveći su umovi zadarske struke uz pomoć najmodernijih znanstvenih metoda pokušavali iznaći model i optimalno rješenje s ciljem izbjegavanja negativnog učinka spomenutog Šahta na podvozja automobila, mopeda i ostalih sudionika u prometu.
- Također jedan od prioritetnih ciljeva bio je i uspostava neometanog dvosmjernog prometa na toj, tri metra širokoj spojnici, jednoj od najpoznatijih crnih točaka u Zadru, na odvojku, pri samom kraju Biogradske ulice.
- Nakon 40 godina borbe sa vjetrenjačama i činilo se, beskonačne prepiske sa nadležnim ministarstvima, znanost i struka su izvojevali pobjedu. Uspjeli su dobiti cijeli niz suglasnosti i dozvola, kako bi u djelo mogli provesti, od HABOR-a sufinancirani projekt, u javnosti poznat kao projekt "UKLANJANJE OBJEKTA ZVANOG ŠAHT".

A sad ozbiljno, hvala onome kojemu je dozlogrdilo i koji se vođen običnim zdravim razumom, bez ičije suglsnosti, usudio uzeti macu u ruke i sada je eto napokon “Šaht ubojica” SRAVNJEN SA ZEMLJOM.

Nadamo se samo, nakon što završe radovi na “bulevaru”, da će ovu privremenu spojnicu, netko isto tako odlučan zauvjek zatvoriti za prolaz automobilima i prepustiti je pješacima, kako je i projektirana.