ZADAR– Jučer je uzduž pročelja zgrade putničkog terminala posađeno 14 palmi.
To naravni nije onih „14 palmi na otoku sreće” opjevanih u pjesmi Marijana Bana i izvedbi Daleke obale, već su to palme koje bi trebale dati mediteranski štih luci Gaženica.
Dok traju sporenja oko odluke dodjele koncesije tvrtki Zadar International Port Operations, okoliš zgrade terminala i dalje se uređuje. Uz istočni krak zgrade gradi se 178 metara dug skyway – kao nastavak na most prema pristanu brodova na kružnim putovanjima. Fiksni hodnik, tzv. skyway namijenjen za iskrcavanje i ukrcavanje putnika.
Sve to bi, uključujući zgradu terminala trebalo koštati 25 milijuna eura, bez PDV-a – što je, podsjećamo dvostruko manji iznos od izlicitirane vrijednosti istih radova prema projektu Nikole Bašića. Naime, nakon što su se na natječaj dobile ponude građevinskih korporacije većih od 50 milijuna eura, natječaj je poništen jer su to bili enormno veći iznosi u odnosu na troškovnih projektanata od 34 milijuna eura.
Koliko bi tek tada bila sporna računica vraćanja kredita, ubiranje prihoda i plaćanja koncesijske naknade dok se u Gaženici … “Četrnaest palmi nadvilo nad nama”.