ZADAR- Vijeće za elektroničke medije danas je iz trećeg pokušaja, odnosno natječaja, donijelo odluku o namjeri davanja koncesije na 10 godina za lokalnu televiziju zadarskoj  tvrtki Diadora Media, osnovane u siječnju 2018. godine s kapitalom od 20 tisuća kuna.

Tvrtka čije je sjedište na Bilom brigu osnovale su Marija Vicković i Slavica Vulin koja je bila novinarka VOX televizije. Oni su dobili koncesiju koju je pokrivala VOX televizija Rena Sinovčić za Digitalnu regiju 7. Televizijska signal te koncesije obuhvaća Zadarsku, Šibensko-kninsku i dio Ličko-senjske županije (Digitalna regija D7).
Vijeće za elektroničke medije objavilo je odluku s današnje sjednice a da nisu naveli sadržaj i jamstva ponude:
- U digitalnoj regiji D7 razmatrane su ponude ponuditelja Diadora Media d.o.o., Robur j.d.o.o., Nezavisna televizija d.o.o. i Televizija Jadran d.o.o.
U prvom krugu glasovanja, ukupno tri ponude imale su četiri i više glasova i to Robur j.d.o.o. petglasova, Diadora Media d.o.o. četiri glasa i Nezavisna televizija d.o.o. četiri glasa, te se, obzirom da seu ovoj digitalnoj regiji natjecalo za dvije koncesije, pristupilo dodatnom glasovanju za te tri ponude. U drugom krugu glasovanja, dvije su ponude dobile većinu glasova, to su ponude Robur j.d.o.o. koja je dobila ukupno šest glasova, te ponuda ponuditelja Diadora Media d.o.o. koja je dobila četiri glasa.
Ponuda ponuditelja Nezavisna televizija d.o.o. je u drugom krugu glasovanja dobila tri glasa.
Temeljem toga, koncesije u trajanju od deset godina dodijeljene su ponuditeljima Diadora Media d.o.o. i Robur j.d.o.o., objavljeno je nakon današnje sjednice. Robur, čiji je vlasnik iz Čakoveca, ispao iz utrke za D7 iako je imao najviše glasova tako što bi dobio koncesiju u D6 području koje pokriva Karlovačku i dio Ličko-senjske županije.

Vijeće je ovako opravdalo takav izbor:
Iako su sve ponude ponuditelja nudile kvalitetne programe s dovoljnom količinom informativnog programa koji je izrazito važan za lokalne publike na područjima koncesije, Vijeće za elektroničke medije prije svega potiče domaću i lokalnu proizvodnju audiovizualnih sadržaja, te se isto može zaključiti i nakon provedenih glasovanja, odnosno, ponuditelji koji su imali u svojim ponudama najveću kvotu vlastite proizvodnje, osvojile su većinu glasova članova Vijeća.