ZADAR - Odjel za komunalne poslove najavio je do kraja ovog tjedna početak javnog savjetovanja na prijedlog Odluke o reklamiranju. 

Iz već obavljenih razgovora s udruženjem obrtnika i konzultacija s Konzervatorskim odjelom, doznajemo kako je cilj te odluke ukloniti reklamn "kozliće", "konjiće" ili kako se još nazivaju "kavalete" s ulica, a podići objedinjene reklamne putokaze - slično kako je to u Split davno uređeno u povijesnoj jezgri. 

Predložene izmjene i dopune ove odluke prate sugestije i uvjete Konzervatorskog odjela u Zadru, a odnose se ponajprije na postavljanje reklama i reklamnih panoa u povijesnoj jezgri grada, objavljeno je u najavi iz Grada Zadra.

Pročelnik Konzervatorskog odjela Igor Miletić potvrdio nam je kako  su angažirani oko promjena vezanih uz reklamiranje u povijesnoj jezgri. - Konzervatorski uvjeti još nisu izdani jer je formalni zahtjev Upravnog odjela za komunalne djelatnosti za uvjete, konzervatorima dostavljen 21. veljače 2018. , a nakon prethodnih usmenih razgovora. Možemo očekivati da će se konkretna rješenja znati kroz dva tjedna, najavio je pročelnik Miletić.

Iz Komunalnog su objavili kako je cilj izmjene odluke o reklamiranju smanjenja komunikacijskog opterećenja i osiguravanja nesmetanog korištenja javnog prostora pješacima te omogućavanja vizualnog kontakta sa spomeničkom baštinom. Izmjenama je predviđeno postavljanje zajedničkih putokaznih reklamnih panoa u 1. zoni na lokacijama gdje za to postoji najveći interes korisnika poslovnih prostora.

Što je s ostatkom grada, znat će se po objavi najnovije izmjene odluke koja se priprema u odjelu kojeg vodi novi pročelnik Robertino Dujela. Prilikom prošle izmjene u vrijeme pročelnika Jure Zekanovića, odlukom o reklamiranju bilo je predviđeno postavljanje reklama na rasvjetnim stupovima, što nikada nije suživjelo u praksi.

Krajem prošle godine, odlukom gradonačelnika imenovano je Povjerenstvo za ocjenu mogućnosti postavljanja reklamnih poruka. Članovi su Tomislav Vignjević sa zamjenom Žane Klarić, Silvio Marcelić, zamjena Mate Gabre te Nikola Štokov, a zamjena mu je Matea Sjauš .

Oni će u skladu s postojećom odlukom o reklamiranju razmatrati pojedine zahtjeve, donosi mišljenje za postavljanje reklamnih poruka, predlagati lokacije i provoditi javno nadmetanje