ZADAR– Prošao je 1. veljače, posljednji rok kojeg su najavili iz Lučke uprava Zadar za završetak putničke zgrade koja je prema ugovoru trebala biti završena u listopadu prošle godine.
U Gaženici je i dalje veliko gradilište, ali zgrada je terminala naizgled je gotova. Ona i tako neće biti u funkciji prije kraja godine. Poznato je to i kandidatima za koncesiju na centralni dio terminala. Njima se daje rok od 180 dana od potpisivanja ugovora da je stave u funkciju, daju dio prostora u potkonecesiju i pripreme nove tarife lučke djelatnosti koje će važiti od 2019. godine.
Nova luka Gaženica puštena je u promet na ljeto 2015. godine, a tek sada su napravljana parkirališta. Jedno uz zgradu terminala, a drugo preko puta četverotračne ceste koja prolazi uz lučko područje i spaja se na nadvožnjak za Kalmetinu. U obuhvatu koncesije je i upravljanje s parkingom od 300 mjesta. Ponude za 20 godišnju koncesiju otvaraju se u petak u podne, nakon što je dva puta taj rok pomaknut. I to javno, tako pište u natječajnoj dokumentaciji koju su za Lučku upravu radili stručnjaci iz Rijeke.
Dok se cijeli taj složeni postupak okonča do tada će stasati brojna stabla posađena u Gaženici. Lučko područje jednog dana trebala bi biti puna hlada krošnji stabala koja daju ekološku dimenziju tom asfaltno-betonskom prostranstvu. I naravno puno brodova.