svom trošku.
Tko će i hoće li se urediti dio Liburnske obale, točnije bivše trajektno pristanište koje je u stvarnost devastiran i ulegnut obalni zid, pitanje je koje smo postavili Hrvatskim cestama.
Hrvatske ceste d.o.o. ugovorile su obnovu postojećeg oštećenog potpornog zida prometnice (obalni zid) zbog sigurnosti i stabilnosti same ceste. Ostali radove i uređenje obale nisu u nadležnosti Hrvatskih cesta, navodi se u odgovoru. Od projektanata u Šibeniku također nismo više doznali jer su oni rekli kako se njihov projekt odnosi samo na cestovni smjer u dužini od 4, 2 kilometra, a sanaciju obalnog djela radili drugi. Za rekonstrukciju obalnog zida u Jazinama projektnu dokumentaciju izradio je d D&Z. Tim dijelom gospodari Županijska lučka uprava koja će financirati samo kamen za šetnicu na novom obalnom zidu.
Da bi onda iz Hrvatskih cesta ustvrdili kako državnoj cesti DC407 pripada i Liburnska obala. Sukladno važećoj Odluci o razvrstavanju javnih cesta, u obuhvatu je kolnik ceste i trake za ukrcaj na trajekt. Ta će se cesta obnoviti u punom profilu, poručili su investitori zadarskog projekta od 35 milijuna kuna. Što je s derutnim, izglođanim, neurednim i ulegnutim obalnim zidom koji je u nadležnosti Lučke uprave Zadar. Nije valjda da će uz novu cestu ostati u sadašnjem stanju?
Najsporniji dio je Ulica Nikole Šubića Zrinskog, koja potaje četverotračna, zbog čega će se rušiti bolnički zid te uzeti dio trase s privatnih parcela. Rješavanje imovinsko-pravnih odnosa je u tijeku, kažu u Hrvatskim cestama.
Tom cestom, za koju se ne zna kad će doći na red u dinamici predviđenih radova od 12 mjeseci (počeli 21. rujna 2017. a sigurno je da se neće raditi tijekom tri ljetna mjeseca), dolazi se do najspornije točka – prvog zadarskog rotora.
Iz Hrvatskih cesta tvrde kako će se raskrižje na Ravnicama izvesti prema projektnoj dokumentaciji i dobivenoj građevinskoj dozvoli. To znači kako bi nestao rotor i napravilo se skuplje rješenje – raskrižje sa semaforima koje bi bilo ulaz u buduću javnu garažu.
Autor projekta dipl. ing. građ.Marko Maglov rekao nam je kako su tako to tražili iz Grada Zadra, ali i kako je dobio neslužbene najave da bi rotor ostao do daljnjega. Ako se tako iz gradske uprave dogovore s Hrvatskim cestama, trebat će izmjena građevinske dozvole. Do tada će javnost s nestrpljenjem pratiti izvedbu radova na kapitalnom cestovnom projektu u Zadru.