24-godišnji vozač mercedesa sa zadarskim registarskim oznakama, koji je vozio pod utjecajem alkohola, kriv je za smrt muškarca koji je vozio drugi automobil, pokazao je očevid policajaca na mjestu nesreće.

Automobil kojim je upravljao pijani 24-godišnjak kretao se neprilagođenom brzinom iz smjera Vodica prema Pirovcu i na tom prvom križanju prije semafora skrenuo desno, na stari dio ceste koja ulazi u Vodice. Prešao je na suprotnu stranu kolnika gdje se našao drugi Mercedes i frontalno se zabio u njega. Vozač Mercedesa star 37 godine poginuo je na licu mjesta, a pijani 24-godišnjak prošao je s lakšim ozljedama. Njegova suvozačica prošla je s teškim ozljedama ali je izvan životne opasnosti, dok su suvozačice u zadarskom automobilu, 18-godišnjakinja i 22-godišnjakinja, prošle s lakim ozljedama.
Zbog izazivanja prometne nesreće sa smrtno stradalom osobom, šibenska će policija kazneno prijaviti pijanog 24-godišnjaka.

Nesreću je komentirao prometni stručnjak Željko Marušić, koji drži da je loša izvedba ceste sukrivac za tragični ishod.

- Premda se zlosretni vozač zagrebačkog Mercedesa nalazio u vozilu konstruiranom početkom 2000-ih, budući da je to tada bio sami vrh automobilske sigurnosti te da je i po današnjim standardima riječ o vrlo sigurnom autu u kojem "nije lako poginuti", tragičnosti ishoda kumovala je i činjenica da okruženje križanja Vodičke obilaznice i lokalnog odvojka nema zaštitne ograde prema opasnim jarcima oko ceste. Posljedica je to sekundarne manjkavosti prometnice, bez osnovnih značajki pasivne sigurnosti. No, ovdje je riječ o temeljnom propustu, u aktivnoj sigurnosti prometnice, koja je trebala osigurati da do nesreće ne dođe. Vodičku obilaznicu treba zatvoriti 1. listopada 2017. te započeti rekonstrukciju na temeljima kružnih raskrižja. Ako to ne napravimo, i dalje ćemo plaćati danak u krvi, kaže Marušić.