ZADAR- Iz zadarska Čistoća pripremili su novu uslugu za predstojeću ljetnu sezonu namijenjenu ugostiteljima u povijesnoj jezgri s kojom će započeti već ovaj mjesec.

- Po pozivu vlasnika ugostiteljskih objekata stizat će djelatnici Čistoće i na vratima preuzimati miješani komunalni i ambalažni otpad. Time ćemo izbjeći prizore prepunih kanti za otpad, pojasnio je Dragan Maračić direktor Čistoće. Od njega doznajemo kako su ugostitelji kojima su poslali pisanu obavijest pozitivno reagirali na taj svojevrsni eko - taksi.

Naime, povećanje broj kanti na Poluotoku nije rješenje. Postojeće kante nemaju dovoljan kapacitet za daleko veću količinu otpada koje se stvara za turističke sezone. Zato su u Čistoći došli do ovakvog rješenja kako bi se izbjegli prizori pretrpanih plastičnih kanti s neugodnim mirisima koji se za vrućine itekako šire.

U Čistoći ne odlučuju o broju postavljenih košara za otpad na Poluotoku koji je po svemu sudeći isti kao lani. Previše je ambalažnog otpada koji se u njima odlaže i košare su tijekom ljetnih večeri pretrpane i nedostatne. Jedino rješenje je njihovo učestalo pražnjenje i gotovo 24-satno dežurstvo djelatnika Čistoće, najavio je direktor Maračić.