U okviru projekta Škola PUNa mogućnosti 3 započelo je provođenje edukativnih radionica za učenike viših razreda osnovnih škola s ciljem senziblilizacije o osobama s teškoćama u razvoju. Radionice su integracijskog karaktera i poučit će učenike kako razviti suosjećanje i prihavaćanje različitosti. 

Kroz radionice će se nastojati osvijestiti značaj i snaga vršnjačkog pomaganja kao važnog sredstva socijalizacije te važnost peuzimanja odgovornosti za vlastito ponašanje. Uz pomoć kreativnih tehnika radit će se na pretvaranju predrasuda o djeci s teškoćama u afirmacije. Do kraja nastavne godine održat će se ukupno 18 radionica u devet partnerskih škola pod vodstvom stručnjaka iz područja edukacijske rehabilitacije i pedagodije: Jelena Babić, prof. rehabilitator i gestalt psihoterapeut, Valentina Cindori, def. soc. pedagog i Vedran Suša, mag. edu. rehabilitator.

U sklopu projekta izrađena je i edukativna slikovnica namijenjena učenicima nižih razreda s ciljem senzibilizacije o pravima i mogućnostima učenika s teškoćama. Slikovnica se sastoji od ilustracija koje na prikladan način djeci pojašnjavaju kako se ponašati prema učenicima i osobama s teškoćama te bojanke s boljicama koja im ostavlja mogućnost za učenje o različitosti i toleranciji kroz kreativno izražavanje. Autorica slikovnice je Iris Mihatov Miočić, umjetnica zadarskih korijena koja se dugi niz godina bavi ilustriranjem dječjih udžbenika i priča za djecu. Slikovnicu u elektronskom obliku možete pronaći na web stranici projekta pun.hr. 

Projekt Škola PUNa mogućnosti 3 financira se iz Europskog socijalnog fonda s iznosom od 1.775.785,06 kuna dok je ukupna vrijednost projekta 2.089.158,90 kuna.

Grad Zadar kao nositelj provodi projekt u partnerstvu s devet gradskih osnovnih škola s ciljem osiguravanja kontinuirane podrške učenicima s teškoćama u redovnom obrazovnom sustavu. U okviru projekta osigurano je 45 pomoćnika u nastavi za 46 učenika s teškoćama u razvoju. Grad Zadar iz svojeg proračuna financira još 19 pomoćnika što ukupno čini 64 pomoćnika koji su zaposleni u gradskim školama u 2016./2017. šk. godini. Provedba projekta trajat će do 31. srpnja 2017. godine.