Predsjednik uprave Hrvatskih cesta direktor Hrvatskih cesta Josip Škorić prije dvadesetak dana, na otvaranju radova u Pridrazi, pohvalio se podatkom kako ta državna tvrtka u ovom trenutku ulažu u Zadarsku županiju sto milijuna kuna.

On je najavio kako uskoro počinju radovi na prometnici kroz Zadar. Radi se o rekonstrukciji državnih cesta kroz Zadar, od Bulevara, preko Ulice Nikole Šubića Zrinskog do Istarske obale, za koje nitko ne zna kada počinju. Glasnogovornica u Hrvatskim cestama Tamara Pajić, koja nam je u petak  obećala dostaviti tu informaciju, više se ne javlja na pozive. Što se krije u neizvjesnom početku posla koji je bombastično najavljivan iz gradske uprave. Tamo su se pohvalili ulaganjem od 32 milijuna kuna u rekonstrukciju najvažnijih zadarskih prometnica. Međutim, nitko ih još ne obavještava kada će oni početi, a kamoli da se dogovori privremena regulacija prometa za radove na dionici koja bi se odabrala prije početka turističke sezone. Niti zadarski dio nadzora nema informaciju o početku radova u koje bi trebali uvesti izabrane izvođače. Neki s kojima smo razgovarali na tu temu misle da je problem u građevinskoj dozvoli, ali i ona je izdana nakon dugo vremena što su u gradskom odjelu čekali od HC dostave potrebnu studiju.

Po svemu sudeći razlog odgađanja se krije u podkapacitiranosti izabranog izvođača radova. Nositelj zahvata u Zadru je tvrtka Sarađen. Oni su izvođači radova na rekonstrukciji ceste Smilčić - Pridraga za 16 milijuna kuna i rok od šest mjeseci. Uz Viadukt, koji je u problemima i oko završetka mosta Trogir - Čiovo, Sarađen ima posla i na vodičkoj zaobilaznici koja je se počela raditi us rpnju prošle godine i 5,1 kilometra ceste trebalo se završiti za šest mjeseci. A još traju.

Stoga nije izvjesno da će radovi na državnim cestama kroz Zadar „uskrsnuti" uskoro osim u svrhu predizborne kampanje. Prije će biti kako će veliko ulaganje Hrvatskih cesta u Zadar biti odgođeno za još jednu jesen. Za obnovu 4.2 kilometra ceste izvođačima je dan rok od osam mjeseci. Priprema traje već dvije godina, a prema informacijama koje smo dobivali iz Hrvatskih cesta, radovi su trebali biti već završeni.