ZADAR – ZOF na ITB-u znači kako je Zadar Outdoor festival predstavljen na velikom turističkom sajmu u Berlinu.
Manifestacija aktivnog turizma, pripremljena prije više od godinu dana, nakon što je prezentirana na jednom od sajmova SAD-a, prvi put je predstavljena na jednom od najvećih europskih sajmova. I to na samostalnom štandu kojeg su dijelili s još šest nositelja teme aktivnog turizma iz Hrvatske. Ta je turistička djelatnost na ogromnom sajmu imala zasebni paviljon. Prvi put se održava ZOF, ali su organizatori i prije premijere u travnju, pokazali koliko je važna promocija i marketing.
Iva Bencun, jedna od začetnica ZOF-a bila je u Berlinu s kojeg, kazala je ove godine može se očekivati tek podrška i dolazak iz susjednih zemalja. Osobito Slovenije, koja je pokazala kako se vodi kampanja uz pomoć novih tehnologija.
Ipak zadarski festival predstavljen je potencijalnim sudionica u 2018. godini. I dok su s jedne strane Zadrani pozvali na druženje i uživanja u prirodnim datostima i ljepotama zadarskoj kraja s dozom adrenalina, u turističkim trendovima dominira visoka tehnologija. Blogeri su postali najvažniji promotori sa svojim pričama i doživljajima određenih mjesta, prenijela nam je Iva Bencun.
A da bi što prije i što brže stiglo na to i takvo mjesto, sve se više koriste roboti. Pa čete tako uz Aleksu na stolu, kako je tvrtka Arizona nazvala svoj najnoviji tehnološki izum,moći rezervirati najbrži i najpovoljniji let do određene destinacije. Sve to govori koliko je teško malim agencijama egzistirati na tako zahtjevnom i promjenjivom tržištu, kaže Ivan Bencun vlasnica agencije Feral Tours koja čini niz od više zadarskih agencija u zajedničkom projektu ZOF, koji je i prije svog održavanja bio u Berlinu.