Gradski vijećnici Zadra na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća donijet će odluku o zajedničkom upravljanju Kneževom palačom između Koncertnog ureda koji je gradska ustanova i Narodnog muzeja kojem je osnivač Zadarska županija. Tu odluku prate prava i obaveza upravitelja koji ne smiju prostor ili opremu davati u podnajam. Vlasnik Kneževe palače je Grad Zadar i bez njega se ne smiju raditi preinake u prostoru.
Gradonačelnik Božidar Kalmeta jučer je tražio da se u ugovor o raspodjeli prostora i upravljanja Kneževom palačom uvrsti odredba po kojoj će Koncertni ured raspolagati i prostorijom iza Koncertne dvorane koja je u okrilju Narodnog muzeja. Kalmeta je taj zahtjev uputio odmah po održavanju prvog koncerta u Koncertnoj dvorani koja i dalje izaziva prijepore zbog svoje nove funkcionalnosti i izgleda.
U tu prostoriju, koja je nekada bila produžetak Koncertne dvorana od koje su je dijelila troja vrata, treba smjestiti tonski pult, koji sada, kako je i sam gradonačelnik rekao zauzima veći broj mjesta (čak 40.op.a) u samoj dvorani. Nakon brojnih kritika koje su uputili prijeratni posjetitelji Koncertne dvorane, na sreću još uvijek s dobrim pamćenjem, među kojim i bivša ravnateljica Glazbene škole Đurđica Andrović koja je tu dvoranu među posljednjima napustila, ravnateljica Koncertnog ureda kaže kako su to glasine.
” Informacija kako je dvorana manja nego što je bila prije, jedna je od najsmješnijih informacija koje kolaju po gradu”, izjavila je Dina Bušić za Zadarski list, uvjeravajući kako je ona u identičnim gabaritima. To, naravno nije točno samim tim što su projektanti zbog konzervatorskih uvjeta morali provesti instalacije tako da su ih prekrile gipsane ploče.
Upravo je pusta oprema, koja Koncertnoj dvorani daje i namjenu tonskog studija, dovela do, ako ništa drugo, dojma smanjenog prostora.
Stoga je već odlučeno kako će se vratiti ogledala.
– Moramo naći kakav tip i izgled ogledala, a prije nego se stave, treba ispitati akustiku, kazao je koordinator projekta obnove Kneževe palače, pročelnik Šime Erlić. Tko je provjeravao akustiku pri odluci da se stave zastori, koji itekako upijaju zvuk. Skinut će se i veći broj reflektora i zvučnika. Ostavit će se samo onoliko koliko je nužno, najavio je Erlić, kao i da će se sve to da će se na idućem koncertu testirati izmještanje tonskog pulta u susjednu prostorija koja je od koncertne dvorane odvojena samo jednim vratima u obnovljenom izdanju.