ZADAR – Za kulturno zabavne manifestacije u 2017. godini, Turistička zajednica Grada Zadar planira potrošiti dva milijuna kuna.
Uz ulaganje od 2.5 milijuna kuna za završetak Turističko informativnog centra te 750 tisuća kuna za oglašavanje kod Ryanaira, to je najveći zalogaj u raspodijeli turističkog kolača od 12 milijuna koliko se planira u 2017. godini. Rashodi za zaposlenike planiraju se smanjiti s 2 195 000 na 2 085 000 kuna, ali će se povećati trošak ureda TZ Grada s 573 na 645 tisuća kuna. Planirano je smanjenje i troška za rad Vijeća i skupštine TZ Grada kojima polovicom ove godine istječe mandat – s 250 tisuća na 150 tisuća kuna.
U prethodnoj, rekordnoj turističkoj godini, TZ Grada planira je 10.6 milijuna kuna, da bi rebalansom dosegli.11,2 milijuna kuna. Osam milijuna kuna TZ Grada uprihodovala je boravišne pristojbe i članarina, dok su milijun i pol kuna dobili iz gradskog proračuna za programske aktivnosti. Toliki iznos su dobili od „drugih aktivnosti” Ove godine se računa na 60 tisuća kuna više iz gradske blagajne, kao i na blago povećanje vlastitog proračuna.Naime, računa se na ponavljanje prošlogodišnjeg turističkog prometa uz eventualno 4 posto više gostiju, koji se očekuju u povećanom kapacitetu novog privatnog smještaja.
Najveće povećanje u planu trošenja novca u ovoj godini je kod stavke „online komunikacije”. Za internetsko oglašavanje planira se nešto više od pola milijuna kuna, sudeći prema planu rada za 2017. objavljenom na mrežnim stranicama TZ Grada Zadra.
Za razliku od praćenja skupštine TZ Zadarske županije, TZ Grada već godinama ne poziva medije a niti ih obavještavaju o radu tijela TZ Grada Zadra.